- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Mijn god.........de HORROR
En het loopt gewoon los ?
Zolang het niet op ons forum zit valt het nog mee niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn god.........de HORROR
En het loopt gewoon los ?
Zolang het niet op ons forum zit valt het nog mee niet?
Meestal slaapt het in haar grot maar rond 3 uur komt het er uit gekropen![]()
Ze heeft een hele chocolade Sinterklaas op dus t zal wel los lopen.
Dierenbeul ! Je geeft het beestje zeker ook nog klontjes suiker als beloning ?
Net even opgezocht en een hond kan idd wat chocolade opeten.Ze heeft een hele chocolade Sinterklaas op dus t zal wel los lopen. Grootste deel ligt op het aanrecht en tegen de muur
Net even opgezocht en een hond kan idd wat chocolade opeten.
Een dikke kilo melkchocolade voor een hond (zonder chocoladeallergie) van 20kg kan fataal zijn.
edit: een 15-30g rozijnen per kg is wel al fataal...
We hebben het toch niet over hondenNet even opgezocht en een hond kan idd wat chocolade opeten.
Een dikke kilo melkchocolade voor een hond (zonder chocoladeallergie) van 20kg kan fataal zijn.
De hond van een tante van mij had een doos pralinen opgegeten, die avond of een dag later was de hond dood ...Net even opgezocht en een hond kan idd wat chocolade opeten.
idd vooral met pure chocolade is het opletten... maar zelf kleine hoeveelheden kan na tijd kwaad want wordt het niet opgestapeld?
De hond van een tante van mij had een doos pralinen opgegeten, die avond of een dag later was de hond dood ...
domme hond
Dus: de zus van IxyyyyxxyxyxxxxyyyyxxyIIIzzzzzxxyxyxxxxyxyI is een schizofrene, aan chocolade verslaafde hond die het verschil niet meer ziet tussen werkelijkheid en fantasie ?
Stronk storie
Net even opgezocht en een hond kan idd wat chocolade opeten.
De hond van m'n zus heeft een tijd geleden zo'n grote doos studentenhaver opgegeten... Was er een paar dagen niet goed en loopt er nu in een grote bocht omheenDe hond van een tante van mij had een doos pralinen opgegeten, die avond of een dag later was de hond dood ...
domme hond
heeft niks met allergie te maken, honden missen het enzyme om chocamine/theobromine/caffeine af te breken en hun receptoren zijn extreem gevoelig voor theobromine(****ed hun nieren op, als ze al niet sterven door overstimulatie).