XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vlag erin en gaan voor het vaderland.

Your lucky day: we gunnen jou de eer het vaderland te redden.

Have fun !

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 17:49 ----------

Zolang het niet op ons forum zit valt het nog mee niet?

Kwestie van tijd vrees ik. Zelfs Ixyxxxxyyyyyxyxyzzzzziiiiyyyyyxxxz is hier toegelaten.

Dus ja.................

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 17:50 ----------

Meestal slaapt het in haar grot maar rond 3 uur komt het er uit gekropen :roflol:

Verdomme dat flikt mijn vrouw ook elke keer. Geen houden aan man.

Ze heeft een hele chocolade Sinterklaas op dus t zal wel los lopen. Grootste deel ligt op het aanrecht en tegen de muur
Net even opgezocht en een hond kan idd wat chocolade opeten.

Een dikke kilo melkchocolade voor een hond (zonder chocoladeallergie) van 20kg kan fataal zijn.

edit: een 15-30g rozijnen per kg is wel al fataal...

Een dikke kilo melkchocolade voor een hond (zonder chocoladeallergie) van 20kg kan fataal zijn.

idd vooral met pure chocolade is het opletten... maar zelf kleine hoeveelheden kan na tijd kwaad want wordt het niet opgestapeld?

We hebben het toch niet over honden ???

De hond van een tante van mij had een doos pralinen opgegeten, die avond of een dag later was de hond dood ...

:roflol: domme hond

idd vooral met pure chocolade is het opletten... maar zelf kleine hoeveelheden kan na tijd kwaad want wordt het niet opgestapeld?

Ja hoor het net ook. Dat stapelt zich allemaal op... Dus als xyzyxyzyzyxyz elke pasen en sinterklaar z'n hond een ventje geeft kan hij die over 3 jaar begraven. 2 jaar als het pure is...

Als het wat warmer word is het t shirt time jongens ! :D

heeft niks met allergie te maken, honden missen het enzyme om chocamine/theobromine/caffeine af te breken en hun receptoren zijn extreem gevoelig voor theobromine(****ed hun nieren op, als ze al niet sterven door overstimulatie).

De hond van een tante van mij had een doos pralinen opgegeten, die avond of een dag later was de hond dood ...

:roflol: domme hond
De hond van m'n zus heeft een tijd geleden zo'n grote doos studentenhaver opgegeten... Was er een paar dagen niet goed en loopt er nu in een grote bocht omheen:D Rozijnen+chocolade dus mag blij zijn dat die nog leeft

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heeft niks met allergie te maken, honden missen het enzyme om chocamine/theobromine/caffeine af te breken en hun receptoren zijn extreem gevoelig voor theobromine(****ed hun nieren op, als ze al niet sterven door overstimulatie).

Ok, Sheldon Cooper.

mijn ander hond is morgen precies een jaar dood:(

Jongens mogen jullie bij je gym een pet op?

Terug
Naar boven