XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zou bij mij alleszins niets veranderen, ik ben niet te overhalen door emotionele argumenten;)

kan ook gezegd worden van bellen en rijden;)
De straf 'rijbewijs kwijt' moet dus uitgevoerd worden naargelang de grootte van die kans, en dat hangt samen met hoeveelheid alcohol in het bloed (tenzij je natuurlijk gaat zeggen: bellen en rijden = ook rijbewijs voor eeuwig kwijt, maar dat is absurd)

vandaar ook lastig idd,... Maar dat zou je dan weer voor alle activiteiten in de auto kunnen zeggen,.. bijna ;)

Hij had maar 0,500 ofzo, dus als hij een ervaren bestuurder was, was er niks aan de hand.

vandaar ook lastig idd,... Maar dat zou je dan weer voor alle activiteiten in de auto kunnen zeggen,.. bijna ;)

precies, vandaar mijn benoeming van missnuke's uitspraak als nazïstisch:) (persoonlijk ben ik het er wel mee eens hoor, in een wereld waar ik dictator was kregen mensen dronken betrapt zelfs ter plekke een kogel, maar in deze gebroken, niet-ideale realiteit is het een slecht idee om de zaken zo te gaan aanpakken:))

.................totdat een dronkenlap iemand dierbaars afpakt. Kijken of de posts dan nog gelijk zijn.

Ik weet niet of je ook op mij doelt... aangezien ik aanvankelijk nog al afgebrand werd in dit topic omdat ik medelijden toonde.
Maar om maar even te reageren. Nee waarschijnlijk niet. Maar ik praat nu ook nergens goed wat hij doet.
Het enige wat ik gezegd heb is dat ik het erg zou vinden als die persoon blijvend lichamelijk letsel zou hebben.

Nergens gezegd dat ik zo'n medelijden met hem heb dat zijn auto in de prak ligt of dat het niet nog veel erger is voor de gene die aangereden zou (kunnen) worden of dat ik het wel oké vind als je met enkele drankjes op achter het stuur stapt.

Maarja hebt gelijk, misschien zou ik als een dierbare zo iets ergs overkomt, ook een heel stuk feller reageren.
Hoop het niet mee te hoeven maken!
Maar vooralsnog ben ik blij dat ik iemands daden af kan keuren zonder die persoon an sich meteen helemaal af te keuren. Dus dat ik het bijv. erg vind dat iemand (ook al is het door zijn eigen stomme schuld) blijvend lichamelijk letsel zou hebben.

Hij had maar 0,500 ofzo, dus als hij een ervaren bestuurder was, was er niks aan de hand.

Sry Obee, maar ALS iemand met een torenhoog % heelhuids thuis komt zonder iemand aan te rijden is er ook niets aan de hand.
Die regels zijn er voor een reden,... bij 0,5 is er ook al heel licht iets merkbaar van concentratievermogen, echter zo weinig dat een ervaren bestuurder daar geen hinder van gaat ondervinden,.. en "onervaren bestuurder" daarentegen,....
Gewoon NIET rijden & Drinken,.. simple ;)

u0we8.jpg - 295833

Zie het verschil niet..

Met zo'n ster in m'n raam zou ik ook direct ergens tegenaan knallen.

:roflol: Ik rij zelf trouwens nooit met alcohol op, alleen met ghb.

En ja die auto is ook niet mijn smaak

:roflol:
relnicht ben je ook he.

Ik zou wat oefeningen doen om mijn core te versterken, en begon met supermans.. Het schoot me ineens in mijn linker zaadbal, en voel het nog steeds.. :o

he raf wa hebde te doen dit weekend?

Zaterdag naar mijn grootouders, zondag niets.

Oah loet dan ma..

ooh hemeltje, vraag dan gewoon 'heb je zaterdag iets te doen'.

Maaltijd gemist vandaag :(

Terug
Naar boven