MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Jup
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar waarom zou je hem wassen? Na een paar dagen is die toch weer smerig. Enige keer dat ik hem gewassen heb is toen er pollen gras op het dak lagen.

Helemaal eens!
Durf zelfs nog wel een stap verder te gaan, en te zeggen dat een dronken bestuurder van mij de eerste de beste boom mag pakken. Onbewust dronken rijden is er niet bij,.. imo altijd bewust! ,... misschien dat het bewustzijn het niet meer goed doet eenmaal bij de auto aangekomen,.. maar die eerste paar glazen gaan er 100% bewust in. Dan in de auto stappen is simpelweg het leven van alle anderen op het spel zetten,.... trieste figuurtjes zonder zelfbeheersing,.
Zo,.. m'n gal ook weer even gespuwt![]()
Bedoelde het op beide manieren.
Erg dom dat je überhaupt in de auto stapt als je gedronken hebt, zou ik zelf nooit doen.
Maar dat gezegd hebbende vind ik het nog steeds erg als die persoon ook daadwerkelijk ernstig letsel aan overhoud.
Iemand anders aanrijden (onder invloed) had inderdaad nog een heel stuk erger geweest!
Sorry had nog niet alle comments gelezen.
De ander ook alleen schade aan de auto of ook letselschade?
Plus dat ik ook vind dat ze harder mogen optreden... Rijbewijs in nemen en nooit meer terug geven..

Helemaal eens!
Durf zelfs nog wel een stap verder te gaan, en te zeggen dat een dronken bestuurder van mij de eerste de beste boom mag pakken. Onbewust dronken rijden is er niet bij,.. imo altijd bewust! ,... misschien dat het bewustzijn het niet meer goed doet eenmaal bij de auto aangekomen,.. maar die eerste paar glazen gaan er 100% bewust in. Dan in de auto stappen is simpelweg het leven van alle anderen op het spel zetten,.... trieste figuurtjes zonder zelfbeheersing,.
Zo,.. m'n gal ook weer even gespuwt![]()
Plus dat ik ook vind dat ze harder mogen optreden... Rijbewijs in nemen en nooit meer terug geven..
100% mee eens!
Een docent van mijn vorige school is een keer met de motor aangereden door een dronken idioot.
Hij is nu wel zijn been kwijt. Fijn om je leven lang verder beperkt te zijn door iemand anders omdat die gene zo nodig wou rijden na het drinken..
maak je in je nazistandpunt ook onderscheid tussen wettelijk dronken en dronken?
maak je in je nazistandpunt ook onderscheid tussen wettelijk dronken en dronken?
Bedoel je niet meer andersom?
Nog niet wettelijk dronken maar wel 1 of meerdere alcoholische dranken op...
nee ik bedoel wanneer iemand 3 pintjes gedronken heeft hij wettelijk dronken is, maar nog in staat is alles te doen wat hij kan in zn nuchtere staat en of missnuke vindt of iemand in zo'n staat ook voor eeuwig zn rijbewijs moet kwijt zijn wanneer betrapt![]()
nee ik bedoel wanneer iemand 3 pintjes gedronken heeft hij wettelijk dronken is, maar nog in staat is alles te doen wat hij kan in zn nuchtere staat en of missnuke vindt of iemand in zo'n staat ook voor eeuwig zn rijbewijs moet kwijt zijn wanneer betrapt![]()
volledig mee eens, maar automatisch eeuwig rijbewijs kwijt wanneer wettelijk dronken is een volslagen overdreven en achterlijk voorstel![]()
volledig mee eens, maar automatisch eeuwig rijbewijs kwijt wanneer wettelijk dronken is een volslagen overdreven en achterlijk voorstel![]()