AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik stond op het randje van huilen uit plaatsvervangende schaamte.
Er liepen twee ecto'tjes door de sportschool heen, en ze gingen bankdrukken bij de smith machine.
Geen probleem mee natuurlijk, maar ze begonnen de stang vol te laden met 2x20 en 2x10 aan beide kanten.

Natuurlijk ging ik gluren, no way dat zo'n giga ecto 140 kilo gaat drukken.
Maar nee hoor, hij gaat eronder liggen, z'n handen op de stang zetten..
En..En..En.. Ik dacht van gaat hij nou nog drukken ofwa?!

Pakt de vriend van m' z'n telefoon uit de zak.. en gaat ie foto's maken.
Zeker facebook foto's van "Kijk ik ben sterk".

Ik kon wel janken.
Vervolgens haalde ze alles eraf en gingen ze 20kg de stang drukken.
Bij de smith machine nogwel......

hahaha echt kansloos dit.

En dan van die 15jarige meisjes die reageren : Jij bent echt sterk en gespierd:)

jelly op de mensen die trainingspartner hebben :c

Ik stond op het randje van huilen uit plaatsvervangende schaamte.
Er liepen twee ecto'tjes door de sportschool heen, en ze gingen bankdrukken bij de smith machine.
Geen probleem mee natuurlijk, maar ze begonnen de stang vol te laden met 2x20 en 2x10 aan beide kanten.

Natuurlijk ging ik gluren, no way dat zo'n giga ecto 140 kilo gaat drukken.
Maar nee hoor, hij gaat eronder liggen, z'n handen op de stang zetten..
En..En..En.. Ik dacht van gaat hij nou nog drukken ofwa?!

Pakt de vriend van m' z'n telefoon uit de zak.. en gaat ie foto's maken.
Zeker facebook foto's van "Kijk ik ben sterk".

Ik kon wel janken.
Vervolgens haalde ze alles eraf en gingen ze 20kg de stang drukken.
Bij de smith machine nogwel......

waarom verpest zoiets je dag? Ik zou het net geniaal vinden om zoiets irl te zien:roflol:

jelly op de mensen die trainingspartner hebben :c

Echt? Vind alleen trainen heerlijk.
Heb toch helemaal geen tijd om sociaal te zijn en gesprekken te voeren tijdens trainen?
Alleen maar afleiding :') hoogstens "Hoi, hoe gaat het, goed" of lullen in de sauna.

waarom verpest zoiets je dag? Ik zou het net geniaal vinden om zoiets irl te zien:roflol:

Tja, een beetje dubbel he :")

Echt? Vind alleen trainen heerlijk.
Heb toch helemaal geen tijd om sociaal te zijn en gesprekken te voeren tijdens trainen?

Alleen maar afleiding :') hoogstens "Hoi, hoe gaat het, goed" of lullen in de sauna.

Tja, een beetje dubbel he :")

Dit is niet de bedoeling van een trainingspartner. Een trainingspartner is er als bekwame spotter en om je te pushen wanneer je geen zin meer hebt om verder te gaan, meer niet.
Je mist wat als je op de gemiddelde mong*len in een sportschool moet rekenen om je te spotten:)

tumblr_ltjizkw7EX1r2e0sbo1_250.gif - 418658

OT: te hete pizzabroodjes gegeten vanmorgen en nu is mn half gehemelte naar de klote:roflol:

ok

Laatst bewerkt:
K*nkerzooi man.

Woog net ****ing 77kg.

Ben weer een ecto:(

Snap er geen **** van.

Cut al sinds 1 januari (90kg, 15,5%) en zit nu op 8%.. Maar nog steeds geen abs.

Moet eigenlijk nodig weer bulken maar dan heb ik ****ing 98 dagen bloed zweet en tranen vergooit.. En heb ik m'n doel van zichtbare abs wanneer relaxed niet behaald..

Abs zijn overbodig als je wel je darmen kunt zien.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:38 ----------

OT: te hete pizzabroodjes gegeten vanmorgen en nu is mn half gehemelte naar de klote:roflol:

Dat heb ik altijd met bitterballen tijdens carnaval, je weet het.....maar je doet het toch.
En leuke van dat gehemelte, het blijft dagen irriteren.

K*nkerzooi man.

Woog net ****ing 77kg.

Snap er geen **** van.

Cut al sinds 1 januari (90kg, 15,5%) en zit nu op 8%.. Maar nog steeds geen abs.

Moet eigenlijk nodig weer bulken maar dan heb ik ****ing 98 dagen bloed zweet en tranen vergooit.. En heb ik m'n doel van zichtbare abs wanneer relaxed niet behaald..

Heb je je zo gefocussed op je abs dat je al de rest uit het oog bent verloren? 13 kg sinds januari is wel stevig man...veel kracht kwijt?

Dit is niet de bedoeling van een trainingspartner. Een trainingspartner is er als bekwame spotter en om je te pushen wanneer je geen zin meer hebt om verder te gaan, meer niet.
Je mist wat als je op de gemiddelde mong*len in een sportschool moet rekenen om je te spotten:)

dit mis ik idd ook wel eens.. voor de rest vind ik het heerlijk om lekker in mijn eigen kamertje te trainen

geen kreunende stinkende mannen in de buurt :D

Train nog steeds het liefste alleen eigenlijk. Ik weet wie wanneer traint en wie van die mensen ervaren zijn. Die vraag ik soms om te spotten (bij crunches bijvoorbeeld of bij cardio). Ik zie mensen om me heen in de gym eerder als last dan als gemak. Maar het is persoonlijk denk ik.

Een goede spotter is overigens niet altijd verkrijgbaar, die knuppels die te snel gaan meehelpen etc etc etc. Laat me nou is serieus drukken man ! En ja ik weet, 8 kilo dumbbell press is bovennatuurlijk maar laat het me gewoon proberen verdomme.

K*nkerzooi man.

Woog net ****ing 77kg.

Snap er geen **** van.

whahahahahha 13kg verloren voor een six pack :roflol:

K*nkerzooi man.

Woog net ****ing 77kg.

Snap er geen **** van.

Good game genetics :p

Terug
Naar boven