Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeft niks met allergie te maken, honden missen het enzyme om chocamine/theobromine/caffeine af te breken en hun receptoren zijn extreem gevoelig voor theobromine(****ed hun nieren op, als ze al niet sterven door overstimulatie).
Zucht.
Ik dacht: hoe kan het toch dat mijn avocados steeds gekneusd zijn?
me 2, heb +9uur geslapen denk ik!
OT: drol was te dik, heb mijn reet opengescheurd volgens mijmijn reet sta nu echt in de fik!
![]()
zag dit in de AH: nieuw! Isostar proteine repen: 2,50 voor 3 repen
dus ik koop mooi 2 pakjes en ik ga naar huis. ik kijk bij de voedingswaarden en zie dit:
per reep:
2 g eiwitten
29 g koolhydraten
4 g vet, waarvan 2,1 gram verzadigd
voor de rest vitamientjes
proteinereep
wut
zag dit in de AH: nieuw! Isostar proteine repen: 2,50 voor 3 repen
dus ik koop mooi 2 pakjes en ik ga naar huis. ik kijk bij de voedingswaarden en zie dit:
per reep:
2 g eiwitten
29 g koolhydraten
proteinereep
wut
Haha ****, da's wel erg man. Altijd voedingswaarden checken voordat je het koopt.zag dit in de AH: nieuw! Isostar proteine repen: 2,50 voor 3 repen
per reep:
2 g eiwitten
29 g koolhydraten
proteinereep
wut
Haha ****, da's wel erg man. Altijd voedingswaarden checken voordat je het koopt.
Ik gok dat ik hem niet begrijp
Zucht.
Ik dacht: hoe kan het toch dat mijn avocados steeds gekneusd zijn? Ik koop ze bewust groen en laat ze thuis rijpen omdat groene avocados niet zo snel kneuzen.
Ontdek ik net dat mijn kat erop gaat liggen alsof het zijn eieren zijn.....
Zucht.
Ik dacht: hoe kan het toch dat mijn avocados steeds gekneusd zijn? Ik koop ze bewust groen en laat ze thuis rijpen omdat groene avocados niet zo snel kneuzen.
Ontdek ik net dat mijn kat erop gaat liggen alsof het zijn eieren zijn.....