Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maandag.... :mad:

heeft niks met allergie te maken, honden missen het enzyme om chocamine/theobromine/caffeine af te breken en hun receptoren zijn extreem gevoelig voor theobromine(****ed hun nieren op, als ze al niet sterven door overstimulatie).

Vandaar dat ik zo slecht slaap.

Zucht.

Ik dacht: hoe kan het toch dat mijn avocados steeds gekneusd zijn? Ik koop ze bewust groen en laat ze thuis rijpen omdat groene avocados niet zo snel kneuzen.
Ontdek ik net dat mijn kat erop gaat liggen alsof het zijn eieren zijn.....

zag dit in de AH: nieuw! Isostar proteine repen: 2,50 voor 3 repen
dus ik koop mooi 2 pakjes en ik ga naar huis. ik kijk bij de voedingswaarden en zie dit:
per reep:
2 g eiwitten
29 g koolhydraten
4 g vet, waarvan 2,1 gram verzadigd
voor de rest vitamientjes

proteinereep
wut

dus ik koop mooi 2 pakjes en ik ga naar huis. ik kijk bij de voedingswaarden en zie dit:
per reep:
2 g eiwitten
29 g koolhydraten

proteinereep
wut

Commerciële sportvoeding... :o

te vast geslapen.... geen koppijn?

Nah gewoon vet veel gedroomd! En heftig gedroomd.. Veel actie en vreemde dingen. Ik droom altijd de meest vreemde dingen :D Ben dan ook heel actief in mijn slaap volgens vrouwlief.. Die heeft regelmatig een trap in der rug of elleboog in haar gezicht... Nja dat zegt ze, maar ik heb haar nog nooit wakker zien worden met een blauw oog ofzo, dus of het waar is :p

Maar denk dus gewoon moe van het dromen..

per reep:
2 g eiwitten
29 g koolhydraten

proteinereep
wut
Haha ****, da's wel erg man. Altijd voedingswaarden checken voordat je het koopt.

Haha ****, da's wel erg man. Altijd voedingswaarden checken voordat je het koopt.

Haha idd ik zie nu dat het een post workout bar is, oftewel verkapte placebo snicker. volgende keer ga ik gewoon pot whey kopen, daar ben ik al een eind verder mee

Te laat op en niet goed gegeten , ik baal......:(

Zucht.

Ik dacht: hoe kan het toch dat mijn avocados steeds gekneusd zijn? Ik koop ze bewust groen en laat ze thuis rijpen omdat groene avocados niet zo snel kneuzen.

:roflol:

Zucht.

Legt jou kat dan eieren?

zie hoe blij die kat is:trollface:

al die mong*len in de sportschool, t*ring wat een drukte zeg. vroeger deden ze voornamelijk apparaten en had ik er geen last van maar tegenwoordig moeten ze ook allemaal squaten en militarypressen :-(

het wordt tijd dat ik verhuis en me homegym ergens buiten neer kan zetten.

Terug
Naar boven