AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

misschien was het handiger om een six pack te faken, nu moet je en een six pack faken en de rest van je spieren ook. dat is bijna onmogelijk.

Train nog steeds het liefste alleen eigenlijk. Ik weet wie wanneer traint en wie van die mensen ervaren zijn. Die vraag ik soms om te spotten (bij crunches bijvoorbeeld of bij cardio). Ik zie mensen om me heen in de gym eerder als last dan als gemak. Maar het is persoonlijk denk ik.

Een goede spotter is overigens niet altijd verkrijgbaar, die knuppels die te snel gaan meehelpen etc etc etc. Laat me nou is serieus drukken man ! En ja ik weet, 8 kilo dumbbell press is bovennatuurlijk maar laat het me gewoon proberen verdomme.

doe ik ook altijd bij mijn broer, wordt hij altijd chagrijnig van. wil je nu zeggen dat ik de kl***zak ben?

Slechte gains vandaag door het slechte slapen :eek:

Kijkend naar t feit dat een vriendin van mijn ma me gespierd noemde heb ik het wel aardig onder de knie

:sad:

hoe dichter je bij iemand staat hoe groter je lijkt.

ik heb enorme spierbuiken.

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 20:05 ----------

Slechte gains vandaag door het slechte slapen :eek:

waar merk je dat aan?

Hahahahaha

352orwk.jpg - 295986
Hondje op mn werk :o

komt allemaal door advies van dbb'ers
:roflol:

Hij eet ook andere katten op, geilt op honden... en ach hij heeft wel meer rare dingen dus ik kijk nergens meer van op :o
misschien was het handiger om een six pack te faken, nu moet je en een six pack faken en de rest van je spieren ook. dat is bijna onmogelijk.

Dit is niet de bedoeling van een trainingspartner. Een trainingspartner is er als bekwame spotter en om je te pushen wanneer je geen zin meer hebt om verder te gaan, meer niet.
Je mist wat als je op de gemiddelde mong*len in een sportschool moet rekenen om je te spotten:)

Precies. Altijd zitten ze toch maar aan de barr bij benchen en ook bij squatten vernken ze het.. En ik zeg nochtans altijd dat ze enkel moeten helpen als ik het echt niet haal.
En iemand die dezelfde intresse deelt kun je altijd leuke conversaties mee aangaan :)

Dit is niet de bedoeling van een trainingspartner. Een trainingspartner is er als bekwame spotter en om je te pushen wanneer je geen zin meer hebt om verder te gaan, meer niet.
Je mist wat als je op de gemiddelde mong*len in een sportschool moet rekenen om je te spotten:)

Ah op die fiets.
gelukkig lopen er bij mij veel bekenden rond, waaronder genoeg ervaren mensen.
Mocht ik een spotter willen gewoon even vriendelijk vragen klaar.

Zelf ben ik echt een waaaardeloze spotter.
Wanneer iemand moeite heeft houd ik m'n hand voor de zekerheid er wel bij maar vind ik dat die aars zich niet moet aanstellen en nog even door kan drukken :')

Ah op die fiets.
gelukkig lopen er bij mij veel bekenden rond, waaronder genoeg ervaren mensen.
Mocht ik een spotter willen gewoon even vriendelijk vragen klaar.

Zelf ben ik echt een waaaardeloze spotter.
Wanneer iemand moeite heeft houd ik m'n hand voor de zekerheid er wel bij maar vind ik dat die aars zich niet moet aanstellen en nog even door kan drukken :')

Je moet altijd bij, bijv. bench wachten tot 30 seconden na blauw aanlopen, pas dan meehelpen. Anders leren ze het nooit.

Terug
Naar boven