Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet nog een straf uitzitten.die kwamen voor mij

Dan ga je nu toch naar het bureau en geef je jezelf even eerlijk aan.![]()

Dan ga je nu toch naar het bureau en geef je jezelf even eerlijk aan.![]()
maar wat heb je geflikt?Ja dit is een zaak uit 2007 die loopt al 4 jaar.4 jaar nix van gehoord en nu pas komen ze er mee.ik ga me ook wel melden maar niet nu.

ik heb toen een fiets op heb gegooi maar hij had her pech dat de trapper zijn schedel raakte
Ben net shakend wakker geworden van een nare droom. Ik droomde dat ik op de trein wachtte en er een jongen naar me toe kwam die zelfmoord wilde plegen door voor de trein te springen. Ik wilde hem niet alleen laten ander zou hij het doen.
Hij deed het, hij wilde later piloot worden en was niet boos of verdrietig.
Ik ga niet meer slapen!

Ben net shakend wakker geworden van een nare droom. Ik droomde dat ik op de trein wachtte en er een jongen naar me toe kwam die zelfmoord wilde plegen door voor de trein te springen. Ik wilde hem niet alleen laten ander zou hij het doen.
Ik ga niet meer slapen!
Ben net shakend wakker geworden van een natte droom. Ik droomde dat ik op de trein wachtte en er een jongen naar me toe kwam die verkrachting wilde plegen door op mij te springen. Ik wilde hem niet alleen laten ander zou hij het doen.
Ik ga niet meer slapen!