Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.081
wat heb JIJ geflikt?

Dan ga je nu toch naar het bureau en geef je jezelf even eerlijk aan. ;)

Het leven van een hustler is niet makkelijk.

Het leven van een hustler is niet makkelijk.

Nou dit was niet fijn nee.maar het duuurt letterlijk jaaaaren voordat een zaak is afgerond en dan komen ze opeens aanzetten.
Ik moet 90 dagen zitten

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ja lang verhaal,ik ben opgekomen voor iemand die in het openbaar werd lastig gevallen.die trok een schroevendraaier en wiu mij steken.ik heb toen een fiets op heb gegooi maar hij had her pech dat de trapper zijn schedel raakte.hij ging naar het ziekenhuis en ik naar het politiebureau. Ik heb toen een straf uitgezeten en mijn advocaat had een voorstel gedaan om de rest van mijn resterende tijd (3 maanden ) te compenseren met een taakstraf,tenslotte ging de officieer akkoord met dit voorstel en schorste de rechter mij om te kijken of een taakstraf geschikt was voor mij,ik moest naar reclasering en binnen 30 dagen weer terug komen bij de rechtbank om te kijken of reclasering een rapport had voor mij met of een taakstraf geschikt was.ik heb in die 30 dagen 8 keer contact gehad met reclasering via de telefoon en elke keer hadden ze geen tijd voor mij,ik moest toen weer voorkomen en heb de papieren laten zien dat reclasering geen tijd had voor mij.de rechtbank moest toen een beslessing doen over minn straf,de eis van de officier was: een taakstraf van 240 uur. Uitspraak van de rechtbank(en dit was dezelde rechter die mij naar huis stuurde om te kijken of een taakstraf geschikt was) uitspraak 90 dagen hechtenis alsnog!!!! Mijn vraaag aaan de rechtbank.... Waaaaaaarom in hemelsnaaam laten jullie mij gaaan.laat me dan lekker me straf uitzitten.nu heb ik een tijd uitgezen en ben ik vrij en moet ik weeer wachten tot wanneer jullie me oproepen die 90 dagen uit tr zitten...

Klopt dit systeem of niet???

Ben net klaar om te gaan werken :mad:

Ik denk een blessure te voelen in m'n voorste schouderkop (links) :bang:

en dat om half 5 's ochtends? misschien moet je niet meer slaapwandelen/slaaptrainen, kan gevaarlijke shit gebeuren man.

wat voel je precies eigenlijk?

Ben net shakend wakker geworden van een nare droom. Ik droomde dat ik op de trein wachtte en er een jongen naar me toe kwam die zelfmoord wilde plegen door voor de trein te springen. Ik wilde hem niet alleen laten ander zou hij het doen.
Hij deed het, hij wilde later piloot worden en was niet boos of verdrietig.

Ik ga niet meer slapen!

Ben net shakend wakker geworden van een nare droom. Ik droomde dat ik op de trein wachtte en er een jongen naar me toe kwam die zelfmoord wilde plegen door voor de trein te springen. Ik wilde hem niet alleen laten ander zou hij het doen.

Ik ga niet meer slapen!

hier raak ik toch echt een beetje de kwijt weg???

Ja misschien geen gram tren per week nemen.

Ik ga niet meer slapen!

Drugs are bad mkay

Ben net shakend wakker geworden van een natte droom. Ik droomde dat ik op de trein wachtte en er een jongen naar me toe kwam die verkrachting wilde plegen door op mij te springen. Ik wilde hem niet alleen laten ander zou hij het doen.

Ik ga niet meer slapen!

fixed :D

Terug
Naar boven