XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als ik vroeger mijn bord niet leegat dan zette mijn pa gewoon de frituur aan. En kreeg mijn moeder meestal slaag van mn pa omdat ze dan niet lekker had gekookt.

Lijkt me een zware tijd die je hebt moeten doorstaan man ! Maar het werpt nu zijn vruchten af natuurlijk.

Myself: Alles vreten wat de pot schaft vroeger. Enige wat ik echt niet wegkreeg destijds waren champignons, nog steeds geen favoriet overigens. Rest vreet ik alles. Verwende pokkejong tegenwoordig. Van tafel af als je eten op is al zit je er tot 22:00 uur.

Myself: Alles vreten wat de pot schaft vroeger. Enige wat ik echt niet wegkreeg destijds waren champignons, nog steeds geen favoriet overigens. Rest vreet ik alles. Verwende pokkejong tegenwoordig. Van tafel af als je eten op is al zit je er tot 22:00 uur.
Tja hier ook zo hoor.. we mochten wel 1 ding aangeven wat we niet lekker vonden.. dat waren bij mij spruiten.. maar nu ben ik er gek op.. moeders was niet zo een kok.. kregen snotballen als spruiten. dan lust je ze niet meer. Maar nu.. spruiten met gebakken spekjes en champignons.. zalig! dus het kan ook liggen aan het klaarmaken. :rolleyes:

Maar ehm.. lekker biefstukkie met gebakken champignons en brood.. dat is niet aan jou besteedt dus?
Nou de biefstuk wel wss... ;)

Je komt dat mens ook overal tegen.:rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja hier ook zo hoor.. we mochten wel 1 ding aangeven wat we niet lekker vonden.. dat waren bij mij spruiten.. maar nu ben ik er gek op.. moeders was niet zo een kok.. kregen snotballen als spruiten. dan lust je ze niet meer. Maar nu.. spruiten met gebakken spekjes en champignons.. zalig! dus het kan ook liggen aan het klaarmaken. :rolleyes:

Maar ehm.. lekker biefstukkie met gebakken champignons en brood.. dat is niet aan jou besteedt dus?
Nou de biefstuk wel wss... ;)

Ik eet ze wel, maar zo los niet. Op een biefstukje, mits goed doorgebakken champs, lekker hoor. Maar de smaak is dan ook best wel weg natuurlijk.

Als ik moet kiezen: biefstukje insnijden, knoflookteentje er in, bakken (rare), laten rusten in folie, serveren met kruidenboter er op.........

Dank je Marina, nu heb ik honger en hoef ik mijn makreeltje niet meer.

Ik eet ze wel, maar zo los niet. Op een biefstukje, mits goed doorgebakken champs, lekker hoor. Maar de smaak is dan ook best wel weg natuurlijk.

Als ik moet kiezen: biefstukje insnijden, knoflookteentje er in, bakken (rare), laten rusten in folie, serveren met kruidenboter er op.........

Dank je Marina, nu heb ik honger en hoef ik mijn makreeltje niet meer.
Champies moet je ook verwerken. Je moet er smaak aangeven. Net zoals in een goede pasta funghi.

Jouw biefstukkie klinkt lekker! :D

maar ehm... misschien vanaaf zo een lekker biefstukkie maken dan?
en dat makreeltje ach... die stilt toch ook wel wat honger?

Champies moet je ook verwerken. Je moet er smaak aangeven. Net zoals in een goede pasta funghi.

Jouw biefstukkie klinkt lekker! :D

maar ehm... misschien vanaaf zo een lekker biefstukkie maken dan?
en dat makreeltje ach... die stilt toch ook wel wat honger?

Dat is een goed plan !

Ze eten hier sateschotel vanavond en aangezien ik een cheat al heb gehad eet ik wat anders.
Ik zal oppassen met de kruidenboter.....too much is ook weer niet je van het.

---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 13:58 ----------

Je komt dat mens ook overal tegen.:rolleyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus als ik het goed lees op het nummerbord is Miss een frans vrouwtje ?

Dat is een goed plan !

Ze eten hier sateschotel vanavond en aangezien ik een cheat al heb gehad eet ik wat anders.
Ik zal oppassen met de kruidenboter.....too much is ook weer niet je van het.
dat wordt dan smullen vanavond he! :D
dan zou je toch eens met mij moeten ruilen. Ik hou niet van kruiden boter. Ik pak dan liever creme fraiche met verse kruiden erin. En voor mensen die wat op vet willen letten heb je dan de demi variant. ;)

Moeder die een scene begon te maken omdat ik niet mee wou naar een familiefeestje. Ze was geeneens vervaard emotionele chantage in de strijd te gooien.

Moeder die een scene begon te maken omdat ik niet mee wou naar een familiefeestje. Ze was geeneens vervaard emotionele chantage in de strijd te gooien.

Wat is dat toch met vrouwen die voor ons bepalen waar we naar toe moeten gaan en wat wij maar leuk moeten vinden.

verdomme waarom komt mijn frustratie alleen hier tot uiting

Wat is dat toch met vrouwen die voor ons bepalen waar we naar toe moeten gaan en wat wij maar leuk moeten vinden.

Laat het gaan
Laat je gevoelens de vrijheid in stromen
Laat het los

en sla de veroorzaker kapot

Idd het gezeik begint al als je nog niet eens kan kruipen gvd.:mad:

maybe srs

Hele dag sacho door mijn 0 carb dag:mad:

Moeder houdt van je en ze wil haar kleine jongen niet zien grootkomen maar voor altijd dicht bij haar xD

Ik zou snel ingrijpen voor ze je verbied alleen te wonen .

Doet mijn moeder ook.. helaas.... dus probeer ik het een beetje te ontlopen. wat uitermate goed lukt op dit moment. :) sorry mams.. te druk met werk en privé. :P en het is nog waar ook! Ik zeg dan maar. "eerst wij en dan zij! "

gelukkig mag mijn man zelf bepalen wat hij doet. Hij heeft een echte schoonmoeder.. ik niet gelukkig! :D

Verkeerschaos vanwege justin bieber concert hier.
Omdat die 13 jarige bakvissen natuurlijk nog geen rijbewijs hebben worden ze allemaal weggebracht door hun moeder, stel je het verkeer voor met alleen maar (huis)vrouwen als deelnemer.
Een slagveld is het.

justin bieber heeft deels wel geluk, door zijn overheersend hoge oestrogeengehalte hoeft hij zich geen zorgen te maken over kaalheid.

Terug
Naar boven