XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe krijg je dat voor elkaar.. zonde geld...

Heb gelukkig nooit wat..

T was vrouwlief in mijn auto die 94 reed waar 50 was toegestaan :mad:

Auw!! Mijn record, lang geleden, staat op 470,-:mad:

Ja mijn eigen record staat op 398,-

kon je je charmes niet in de strijd gooien?

Ze heeft hem verrot gescholden en dat hij boeven moest gaan vangen etc.. Logische reactie imo, al schiet je er geen fl**ker mee op en mag ze blij zijn dat ze er niet nog een boete voor heeft gekregen..

gokje; 178km waar je 120 mag? 177 was 512 poos geleden$

Fout gegokt, maar doet net zo'n pijn, zelfs als je het zelf niet hebt gedaan.. Gelukkig zal ze nu nooooit meer zeuren over mijn boetes :D

Ze heeft hem verrot gescholden en dat hij boeven moest gaan vangen etc.. Logische reactie imo, al schiet je er geen fl**ker mee op en mag ze blij zijn dat ze er niet nog een boete voor heeft gekregen..

Fout gegokt, maar doet net zo'n pijn, zelfs als je het zelf niet hebt gedaan.. Gelukkig zal ze nu nooooit meer zeuren over mijn boetes :D

mja die mensen bij de politie weten zelf ook wel dat ze dit soort reacties over zich heen krijgen door hun getreiter van de normale burger.

True, maar toch er zijn er zat die je gewoon een extra contributie laten betalen voor het beledigen van de ambtenaar in functie :o

oh 50km zone ja dat is weer stukje duurder dan snelweg haha.

Ik liep een marathon, in mijn droom.

Terug
Naar boven