Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoef geen been te zien dat tot onder de knie af is en waar wat slierten aanhangen![]()
Zal ik je dag dan maar goedmaken??
Vorige maand voor 517,- het CJIB gesponsord..

gokje; 178km waar je 120 mag? 177 was 512 poos geleden$Zal ik je dag dan maar goedmaken??
Hoe krijg je dat voor elkaar.. zonde geld...
Heb gelukkig nooit wat..

gokje; 178km waar je 120 mag? 177 was 512 poos geleden$

T was vrouwlief in mijn auto die 94 reed waar 50 was toegestaan
Ja mijn eigen record staat op 398,-
Ze heeft hem verrot gescholden en dat hij boeven moest gaan vangen etc.. Logische reactie imo, al schiet je er geen fl**ker mee op en mag ze blij zijn dat ze er niet nog een boete voor heeft gekregen..
Fout gegokt, maar doet net zo'n pijn, zelfs als je het zelf niet hebt gedaan.. Gelukkig zal ze nu nooooit meer zeuren over mijn boetes![]()
Kan ik op zich begrijpen...zijn ook maar mensen dus als die eens een k*tdag hebben...True, maar toch er zijn er zat die je gewoon een extra contributie laten betalen voor het beledigen van de ambtenaar in functie![]()
T was vrouwlief in mijn auto die 94 reed waar 50 was toegestaan
Ja mijn eigen record staat op 398,-
Ze heeft hem verrot gescholden en dat hij boeven moest gaan vangen etc.. Logische reactie imo, al schiet je er geen fl**ker mee op en mag ze blij zijn dat ze er niet nog een boete voor heeft gekregen..
Fout gegokt, maar doet net zo'n pijn, zelfs als je het zelf niet hebt gedaan.. Gelukkig zal ze nu nooooit meer zeuren over mijn boetes![]()
Nee, ik was de winnaar

Ik hoef geen been te zien dat tot onder de knie af is en waar wat slierten aanhangen![]()