MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tja in het huishouden ja :D
Want ze werkt in het onderwijs en is al 3 jaar aan het invallen nu omdat er gewoon geen k*tbaan te vinden is :mad:

Woon je bij de Belgische grens? Want las vandaag in de krant dat hier wel 2000 plaatsen vrijkomen in het onderwijs door vergrijzing.

Ik heb gisteren alleen de props vervangen,
en op de een of vreemde manier, drukt de laybird aan een kant naar beneden ?!

Devention 10 , ik ben ook absoluut niet aan de zender geweest...
vreemd ga er zo wel ff goed voor zitten (instellingen zender devo 10)....

dat_moment dat iemand uit japan toegang probeert te krijgen op je facebook account

Ik heb gisteren alleen de props vervangen,
en op de een of vreemde manier, drukt de laybird aan een kant naar beneden ?!

Devention 10 , ik ben ook absoluut niet aan de zender geweest...
vreemd ga er zo wel ff goed voor zitten (instellingen zender devo 10)....

Niet alle props zijn het zelfde. Altijd als je aan je vliegspul sleutelt kijken of je instellingen nog goed zijn :p

Woon je bij de Belgische grens? Want las vandaag in de krant dat hier wel 2000 plaatsen vrijkomen in het onderwijs door vergrijzing.

Nee eerder in de buurt van de Duitse grens.
Tja weet je, die vergrijzing zou 5 jaar terug al begonnen zijn.
Prima allemaal, maar als ze al die banen wegbezuinigen en de klassen groter maken heb je er geen reet aan natuurlijk :mad:

Ik ga iig keihard links stemmen eerstvolgende verkiezingen. Prima dat de broekriem aangehaald wordt door rechts, maar van het onderwijs moeten ze geen grotere bende maken dan het al is.

En ja puur eigenbelang..
En nee ik heb geen kinderen :o

Tja in het huishouden ja :D
Want ze werkt in het onderwijs en is al 3 jaar aan het invallen nu omdat er gewoon geen k*tbaan te vinden is :mad:

Hehehehe dus jij hoeft even niets meer te doen ;)

Och drama is het... ik ben begin volgende week weer voorzichtig met werken bij een andere bedrijf tot ik weer op aantal uren zit.. dan moet ik ook een baan gaan vinden.. volgens mij een voor een geschoold gezond persoon al een drama.. laat staan voor mij dan.. maar positief blijven he zeggen ze hahaha

Och drama is het... ik ben begin volgende week weer voorzichtig met werken bij een andere bedrijf tot ik weer op aantal uren zit.. dan moet ik ook een baan gaan vinden.. volgens mij een voor een geschoold gezond persoon al een drama.. laat staan voor mij dan.. maar positief blijven he zeggen ze hahaha

gewoon je charmes in de strijd gooien

idd :D Al heb ik als ik ON ben wel mijn buien en krijg ik opruimdrift ofzo :o

Ja het is gewoon k*t op het moment, huizenmarkt ligt op zin gat, moeilijk een (nieuwe) baan te vinden etc. Ach ****it lekker trainen, stappen, relaxen, vreten etc.

idd :D Al heb ik als ik ON ben wel mijn buien en krijg ik opruimdrift ofzo :o

Ja het is gewoon k*t op het moment, huizenmarkt ligt op zin gat, moeilijk een (nieuwe) baan te vinden etc. Ach ****it lekker trainen, stappen, relaxen, vreten etc.

Genieten zover het kan idd.. anders wordt je helemaal dood ongelukkig.

Liep net op het station waar ik 2 doner boxjes heb gehaald dan maar de clean challenge een dagje uitstellen.

Vanmorgen maakten de vogels buiten me wakker met dat irritante gefluit. Nu heb ik de knollen op en ga snel naar huis om vervolgens fijn mijn graf in te duiken.

Gvd vanmorgen, vlak na mijn beentraining (kwam in de kleedkamer en gsm ging af) telefoon gekregen van een buitenlander. Het was de leverancier van b&f die iets zei over mijn pakje. Het enige wat ik verstond was 'onder gezet'. Ik heb gewoon gezegd 'oke bedankt, ik zal het wel vinden'. Kwam net thuis aan, zet mijn zak voor de deur en begon te zoeken. Het was 4kg whey, dus niet echt een kleine doos. Meestal zetten ze het pakje gewoon naast de deur, onder het afdak/pergola, maar heb ooit eens een pakje terug gevonden in de garage ...

Ik zocht in de tuin onder de struiken, kijk onder de kar van mijn vader zijn moto, ik pluis de garage uit en ik vind maar niets :fuu: Ik ging vol frustraties naar binnen en het pakje stond gewoon in mijn kamer .... Zus zal waarschijnlijk even zijn thuis geweest.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 16:44 ----------

Vanmorgen maakten de vogels buiten me wakker met dat irritante gefluit. Nu heb ik de knollen op en ga snel naar huis om vervolgens fijn mijn graf in te duiken.
Vannacht hield een irritante k*t uil mij wakker mij zijn gehoehoe :fuu:

Laatst bewerkt:
Gvd vanmorgen, vlak na mijn beentraining (kwam in de kleedkamer en gsm ging af) telefoon gekregen van een buitenlander. Het was de leverancier van b&f die iets zei over mijn pakje. Het enige wat ik verstond was 'onder gezet'. Ik heb gewoon gezegd 'oke bedankt, ik zal het wel vinden'. Kwam net thuis aan, zet mijn zak voor de deur en begon te zoeken. Het was 4kg whey, dus niet echt een kleine doos. Meestal zetten ze het pakje gewoon naast de deur, onder het afdak/pergola, maar heb ooit eens een pakje terug gevonden in de garage ...

Ik zocht in de tuin onder de struiken, kijk onder de kar van mijn vader zijn moto, ik pluis de garage uit en ik vind maar niets :fuu: Ik ging vol frustraties naar binnen en het pakje stond gewoon in mijn kamer .... Zus zal waarschijnlijk even zijn thuis geweest.
Kwam Jesse2010 persoonlijk je pakket afleveren? :roflol:

Terug
Naar boven