- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
debiele idiote k*tjosti
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
debiele idiote k*tjosti
Sacna plsPotverdomme, rijd ik net met mijn nieuwe audi voorzichtig achteruit van een parking af, bots ik tegen zo'n k*tauto'tje met een fietsenbagage rek![]()
Potverdomme, rijd ik net met mijn nieuwe audi voorzichtig achteruit van een parking af, bots ik tegen zo'n k*tauto'tje met een fietsenbagage rek![]()
Als je daar 120 km/u mag rijden, staat het kastje ingesteld op flitsen vanaf 127 km/u, dus je zit waarschijnlijk safe(Verkeers)politie draagt volgens mij alleen fluor gele hesjes

Aaah pfieuw, hopen dan maar. Kan het geld nu wel gebruiken![]()
Ja dat scheelt weer gelukkig. Kleine correctie, ik lees net dat het zelfs pas vanaf 128 km/u beboet wordt.
Info van site OM:
Tarieven snelheidsovertredingen
In uw geval is geen boetebedrag van toepassing.
Er zijn boetes voor gemeten snelheidsoverschrijdingen vanaf 7 km/u bij limieten onder de 100 km/u.
Bij de limieten 100 en 120 wordt beboet vanaf 8 km/u te hard.
Bij 130 volgt een boete als 136 km/u of sneller wordt gemeten.
http://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/verkeershandhaving-0/snelheid/bereken/
Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.

T was vrouwlief in mijn auto die 94 reed waar 50 was toegestaan
Ja mijn eigen record staat op 398,-
Ze heeft hem verrot gescholden en dat hij boeven moest gaan vangen etc.. Logische reactie imo, al schiet je er geen fl**ker mee op en mag ze blij zijn dat ze er niet nog een boete voor heeft gekregen..
Fout gegokt, maar doet net zo'n pijn, zelfs als je het zelf niet hebt gedaan.. Gelukkig zal ze nu nooooit meer zeuren over mijn boetes![]()

Potverdomme, rijd ik net met mijn nieuwe audi voorzichtig achteruit van een parking af, bots ik tegen zo'n k*tauto'tje met een fietsenbagage rek![]()
Me allereerste bekeuring krijg ik net binnen, 58 waar je 50 mag, 39 eurie's![]()

Me allereerste bekeuring krijg ik net binnen, 58 waar je 50 mag, 39 eurie's![]()