Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nah zo knap was et niet, me vriendin ziet er beter uit iig
@ tatt ik ben 19 en ik gok dat ze 15 was....

weet niet of het nou goed of slecht is..
twee mensen vinden me op justin bieber lijken.
een van de twee is enorme justin bieber fan, en zei dat ik nog knapper ben dat justin bieber.
dafuq. tijd om me kop kaal te scheren en emo te worden
Dit veronderstelt dat Bieber uberhaupt knap is, en dat is niet zo. Het is een barbiepop met kort haar. Een lelijk, opgedeukt, irritant klein k*tjong wat veel te veel met zn wijvenharses in de media verschijnt en ook nog eens kapsones heeft. Die Bieber Die.
Dank u.
Rant oversrs
Ik wordt een beetje kotsmisselijk van bepaalde gebruikers op dit forum,
aardig zijn is NU ook over...........
Kan ik meteen verder met die eikel van de hells angels/...

Dit veronderstelt dat Bieber uberhaupt knap is, en dat is niet zo. Het is een barbiepop met kort haar. Een lelijk, opgedeukt, irritant klein k*tjong wat veel te veel met zn wijvenharses in de media verschijnt en ook nog eens kapsones heeft. Die Bieber Die.
Dank u.
Rant oversrs

Yup , gone in 60seconds part 3 is coming.............

Ik word schijtziek van m'n metabolisme. Uurtje terug 8 bruine broodjes garnalensalade + 1 liter melk. Nu weer honger.

Ik word schijtziek van m'n metabolisme. Uurtje terug 8 bruine broodjes garnalensalade + 1 liter melk. Nu weer honger.
Irritant is een understatement, ik overweeg een infuus.ik kan heel de dag door eten... al eet ik 4 bammetjes.. heb nog honger.. best irritant
Ik voel me niet meer veilig op dutchbodybuilding de laatste paar dagen.