Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

weet niet of het nou goed of slecht is..

twee mensen vinden me op justin bieber lijken.

een van de twee is enorme justin bieber fan, en zei dat ik nog knapper ben dat justin bieber.

dafuq. tijd om me kop kaal te scheren en emo te worden

Kost 3.000 euro ong 1 flacon. Maja als je kanker hebt en heel erg veel pijn hebt dan heb je er voor over

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 11:47 ----------

Hoe krijg ik dat dan? Moet ik hem vanuit turkije naar hier halen ??? gast krijgt al morfine en heeft alsnog pijn moet ik hem in een vliegtuig naar hier laten reizen?

Tja dat is de enige manier.. Hij zal door een NL arts gezien moeten worden. Overigens een rare k*t situatie wel idd.. Je kunt vrij weinig zo! Zwarte circuit lijkt me in zulke situaties toch gemakkelijker..

Tja dat is de enige manier.. Hij zal door een NL arts gezien moeten worden. Overigens een rare k*t situatie wel idd.. Je kunt vrij weinig zo! Zwarte circuit lijkt me in zulke situaties toch gemakkelijker..
Dit gaat over Prialt bro moet je even googelen kan je niet via zwarte circuit krijgen. Word gemaakt uit gif van een slakkensoort. Heb even de apotheker zitten bellen en alles uitgelegd en die zei dat het gwn kon met een recept en als die betaald. En arts uit turkije zit nu een recept + uitleg in het engels te schrijven en gaat het naar me toe faxen. Je kan onmogelijk een persoon met zoveel pijn in een vliegtuig stoppen

Hij gaat het zelf uit eigen zak betalen

Ah, weet t niet zeker dan. Dacht dat je met een buitenlands recept wel in Nederland medicijnen kan halen. Ga er wel van uit dat je dan verzekerd moet zijn of t zelf moet betalen.

Zou je moeten navragen bij apotheek of huisarts.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 11:57 ----------

Dit gaat over Prialt bro moet je even googelen kan je niet via zwarte circuit krijgen. Word gemaakt uit gif van een slakkensoort. Heb even de apotheker zitten bellen en alles uitgelegd en die zei dat het gwn kon met een recept en als die betaald. En arts uit turkije zit nu een recept + uitleg in het engels te schrijven en gaat het naar me toe faxen. Je kan onmogelijk een persoon met zoveel pijn in een vliegtuig stoppen

Vraag me af of dat ook geld voor Nederlanders die in het buitenland een recept krijgen.

Brb legit aas :roflol:

Vraag ik aan mijn broer zijn oortjes te gebruiken, doet 'ie dat gewoon:scratch:

ik ben door de achteras van me scootertje gezakt en nu ben ik hem een week kwijt :(

Ah, weet t niet zeker dan. Dacht dat je met een buitenlands recept wel in Nederland medicijnen kan halen. Ga er wel van uit dat je dan verzekerd moet zijn of t zelf moet betalen.

Zou je moeten navragen bij apotheek of huisarts.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 11:57 ----------

Vraag me af of dat ook geld voor Nederlanders die in het buitenland een recept krijgen.

Brb legit aas :roflol:
tsja. Middel is wel sterker dan morfine btw

ik ben door de achteras van me scootertje gezakt en nu ben ik hem een week kwijt :(

Mishandeling van gemotoriseerde voertuigen moet stoppen! :mad:

99-problems-but-bulking-aint-one.png - 298135

een van de twee is enorme justin bieber fan, en zei dat ik nog knapper ben dat justin bieber.

Ze vinden je gewoon gay eruit zien.

Is zij ook knap?

Zo ja, gewoon Justin bieber na doen

Doesnt matter had coïtus

hahaha, die GIF's zijn echt geweldig, waar vind je die? XD

Hoe oud ben je? En hou oud zijn die vriendinnen?

Terug
Naar boven