AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd vanmorgen, vlak na mijn beentraining (kwam in de kleedkamer en gsm ging af) telefoon gekregen van een buitenlander. Het was de leverancier van b&f die iets zei over mijn pakje. Het enige wat ik verstond was 'onder gezet'. Ik heb gewoon gezegd 'oke bedankt, ik zal het wel vinden'. Kwam net thuis aan, zet mijn zak voor de deur en begon te zoeken. Het was 4kg whey, dus niet echt een kleine doos. Meestal zetten ze het pakje gewoon naast de deur, onder het afdak/pergola, maar heb ooit eens een pakje terug gevonden in de garage ...

Ik zocht in de tuin onder de struiken, kijk onder de kar van mijn vader zijn moto, ik pluis de garage uit en ik vind maar niets :fuu: Ik ging vol frustraties naar binnen en het pakje stond gewoon in mijn kamer .... Zus zal waarschijnlijk even zijn thuis geweest.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 16:44 ----------

Vannacht hield een irritante k*t uil mij wakker mij zijn gehoehoe :fuu:

Heh, hoe kan dat nou weer.. Weet je het zeker LOL. Vast een familielid die het pakketje naar binnen heeft gebracht.

een onverwachtse belangrijke tegenvaller op school

lol deload voelde ****ing zwaar

drukte in de gym, niet kunnen DL'en, no gainz man :(

Heb ik de rozijnen weer eens in een bakje met water gezet om te wellen vergeet ik ze door het beslag te doen ... (zinloos geweld dus)

Oh ja en gestoken door een mug precies op een knokkel.... (blij dat ik geen bokser ben)

Laatst bewerkt:
Hoor net dat een goede vriendin van m'n moeder net is overleden. Hartstilstand. Net 51 jaar... M'n moeder wordt morgen 51, zet je toch aan het denken :(

Eey jongens even een vraagje heb iemand in turkije die dus kanker heeft en een medicijn nodig heeft wat in NL te verkrijgen is en niet in turkije kan ik met een recept van een turkse arts hier de medicijn krijgen?

Gaat om Ziconotide (Prialt)

Na 3 uurtjes slaap wakker gebeld door de pakketbezorger.:fuu:

Omat ie m'n nieuwe uitlaat kwam brengen heb ik 'm vergeven

Eey jongens even een vraagje heb iemand in turkije die dus kanker heeft en een medicijn nodig heeft wat in NL te verkrijgen is en niet in turkije kan ik met een recept van een turkse arts hier de medicijn krijgen?

Mag hopen van niet, zorgverzekering is al duur genoeg :o

Nope... Hiervoor zul je gewoon van een in NL geregistreerde arts een voorschrift moeten hebben.

Zou wat zijn zeg... :o

Mag hopen van niet, zorgverzekering is al duur genoeg :o
Kost 3.000 euro ong 1 flacon. Maja als je kanker hebt en heel erg veel pijn hebt dan heb je er voor over

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 11:47 ----------

Nope... Hiervoor zul je gewoon van een in NL geregistreerde arts een voorschrift moeten hebben.

Zou wat zijn zeg... :o
Hoe krijg ik dat dan? Moet ik hem vanuit turkije naar hier halen ??? gast krijgt al morfine en heeft alsnog pijn moet ik hem in een vliegtuig naar hier laten reizen?

Kost 3.000 euro ong 1 flacon. Maja als je kanker hebt en heel erg veel pijn hebt dan heb je er voor over?

Alsof kanker patiënten dat zelf betalen laat staan dat er überhaupt iets betaald wordt als het naar een buitenlander gaat.

Niets persoonlijks hoor maar als dit mogelijk is zou het een zeer kwalijke zaak zijn.

Terug
Naar boven