Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hahaha,eerste wat mannen zeggen als je last hebt van je maag :roflol:
griepje?

beetje cola.. kipbouillon wil wel eens helpen..

succes ermee

leuk nieuwe ava... ook in het groot te bewonderen?
Nehh geen griepje denk ik, misschien door nieuw voedingsschema. Cola maakte het in iedergeval erger gisteren dus dat doe ik maar niet. Thanks anyway :)

Te bewonderen nog wel, haha. Nee, sorry. Misschien ooit in mn log, ben niet zo van foto's plaatsen.

hahaha,eerste wat mannen zeggen als je last hebt van je maag :roflol:

Nehh geen griepje denk ik, misschien door nieuw voedingsschema. Cola maakte het in iedergeval erger gisteren dus dat doe ik maar niet. Thanks anyway :)

Te bewonderen nog wel, haha. Nee, sorry. Misschien ooit in mn log, ben niet zo van foto's plaatsen.

dat zou ook kunnen... ff wennen.. moest zelf erg wennen aan het veel eten.. vies vol gevoel.. nu kan ik heel de dag wel eten:o

oke jammer.. vind het wel leuk te kijken hoe mensen vorderingen maken.. aangezien je gewicht waarmee je traint enzo.. gewoon nieuwsgierigheid.

Pols verdoet bij een slechte clean :(

Barney vs Taylor 6-6. Gaat mn geld verdomme

Net kotsen tijdens benen trainen. Mensen in de sportschool waren niet blij dat ik de boel onder kotste.

hahahaha

Hahaha, lijkt me inderdaad niet fijn...

dat krijg je ervan als je meer dan 20 reps maakt smeerlap.

Wendler squats531
Squats 4×12
Lunges 4×12
Leg press 3x12
Leg Extensions 3x15x 3
Leg Curls 4×15x < daar begon ik te kotsen

Deze moet ik morgen nog doen:
Calf Machine Raises 8×20
Weighted Sit up 4x failure
Air Bike 4x failure
Side Bends 4x failure
Barbell Twists 4x failure

Ja beetje slap wel wigger

na het kotsen ga je toch gewoon verder, beetje suiker erin

Ja behoorlijk kloten want ik wou nog abs doen dus moet ik morgen speciaal daarvoor terug naar de sportschool.

Abs kan je ook goed thuis doen. Planks, crunches. Benen omhoog en gaan "fietsen". Als je dumbbells/barbell hebt kan je die als abroller gebruiken. En hanging leg raises als je een pull-up bar hebt.

Terug
Naar boven