XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat is wel lekker dan.. anders wordt het een dure bedoeling..

Hier zit de sportschool 100 meter verderop dus als ik daar zou gaan trainen kan ik het kruipend af.
Haha inderdaad! Wauw, dat lijkt me echt ideaal een sportschool in de straat.

Zoals ik laatst ook al zei tegen iemand, naar allergoloog gaan en met desensibilisatiekuur beginnen volgend najaar, binnen 3 jaar ben je van je hooikoorts af, alles word vergoed

je moet over die 3 jaar alleen een shitload aan spuiten gaan halen

bij mij werkte geen medicijnen, alles geprobeerd, aerius en andere zooi. Veel last van zwak gevoel /jeukende ogen / loopneus/ kortademig, en ben allergisch voor alle gras en boompollen dus dat is elk jaar een mega lange periode
Bedankt voor de tip, ik ga mij er even verder in verdiepen.

idd eigenlijk is het leven gewoon een aaneenschakeling van verschrikkelijke dingen :(

PR's in de gym maken het leven draaglijk,

en dat gevoel als je een of andere ecto ziet lopen, owhh dat feeellll... ik zou zo af en toe eens random een ecto op moeten pakken en lekker knuffelen

no bryce

Een dagje dat alles tegenzit gehad, zelfs de training.
Ohja, de wind heeft ook een gezonde dosis humor, door mij zowel op de heen als terugweg tegen te zitten.

Iemand achterop me auto gereden. schade valt mee maar toch klote.

Bah. Snotinvasie.

Snot in mijn neus, snot in mijn keel, en zou me niet verbazen als er zelfs snot in mijn oor zit. Ik denk dat ik ook snot plas, want gadverdegadver wat een hoop snot.
Ik klink nog heser dan een oude verstokte roker, en de gemiddelde bejaarde heeft een beter gehoor dan ik op dit moment. Gadver.

Bah. Snotinvasie.

Snot in mijn neus, snot in mijn keel, en zou me niet verbazen als er zelfs snot in mijn oor zit. Ik denk dat ik ook snot plas, want gadverdegadver wat een hoop snot.
Ik klink nog heser dan een oude verstokte roker, en de gemiddelde bejaarde heeft een beter gehoor dan ik op dit moment. Gadver.

Oh jak... loop hier heel de dag met een doekje achter zoonlief aan.. jak jak jak

Ot: last van ganglion.... ga weg stom ding kkksssstttt

Bah. Snotinvasie.

:o niet ziek worden he?!

Oh jak... loop hier heel de dag met een doekje achter zoonlief aan.. jak jak jak

Ot: last van ganglion.... ga weg stom ding kkksssstttt

Op je pols? Klote dingen zijn dat he? Mijn moeder had er vroeger veel last van en is er 3x aan geopereerd

Cut begint mentaal 'zwaar' te worden! :( BW gezakt van 92.7kg naar 84.9kg

:o niet ziek worden he?!

Op je pols? Klote dingen zijn dat he? Mijn moeder had er vroeger veel last van en is er 3x aan geopereerd

Ja kan hem amper buigen.. mega bult..
Ben er ook al 1 keer aan geholpen. Hij was helaas alweer binnen 2 maanden terug grrrr

Ja kan hem amper buigen.. mega bult..
Ben er ook al 1 keer aan geholpen. Hij was helaas alweer binnen 2 maanden terug grrrr

Ja het schijnt, (zei moeders tenminste, dus het zal wel grannyscience zijn) dat ze bij het weghalen vroeger alleen de bult weghaalde en niet de onderliggende bultjes die er kennelijk al zitten. Mijn zus is er pas aangeholpen ook en bij haar hebben ze nog 2 onderliggende weggehaald ook. Schijnt dat het dan niet meer terugkomt..

Geen idee in hoeverre dit uit mijn moeders grote duim komt hoor :rolleyes:

Ja het schijnt, (zei moeders tenminste, dus het zal wel grannyscience zijn) dat ze bij het weghalen vroeger alleen de bult weghaalde en niet de onderliggende bultjes die er kennelijk al zitten. Mijn zus is er pas aangeholpen ook en bij haar hebben ze nog 2 onderliggende weggehaald ook. Schijnt dat het dan niet meer terugkomt..

Geen idee in hoeverre dit uit mijn moeders grote duim komt hoor :rolleyes:

Zijn toen fotos gemaakt en zat er 1.. ik heb hem al jaren hoor.. maar nu gaat hij echt weer even zeer doen.. ik hoop dat dat weer snel weg gaat.. zo vervelend met trainen..

Ja is gewoon ****ed he!
Gelukkig is dit veelal een vrouwendingetje, want het is wel iets erfelijks :p Ontspring mooi de dans voor alsnog..

Terug
Naar boven