MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een stationhok? Da's net een grens te ver voor me ook al ligt er een v10 biturbo in:rolleyes:

:roflol: zooo herkenbaar,... Nooit aan een station moeten denken, maar ivm lampen e.d. Voor mn werk had ik de ruimte gewoon nodig helaas. Toen werd 't dat of een caddy :o dan maar een station :D

:roflol: zooo herkenbaar,... Nooit aan een station moeten denken, maar ivm lampen e.d. Voor mn werk had ik de ruimte gewoon nodig helaas. Toen werd 't dat of een caddy :o dan maar een station :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alsof je daar niet in wilt rijden :-p

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 09:12 ----------

Gaap....tot je de eerste bocht tegen komt:rolleyes:

Audi moet je niet onderschatten, dat ding ligt als een blok op de weg :p

Thx!! nope, zo een;) Geluid wat er uit komt is een dikke 10 waard. Milltek met airbox en maatchip van jd:p

Wereld auto, ben ook erg in dubio om em weg te doen of niet...:mad:

nette bak! zo iets wil ik over een tijdje ook kopen!

had een ibiza, maar die heeft een maat van me in puin gereden vorige maand :mad:

In een slechte houding geslapen denk ik. Nu superveel pijn aan mijn linker trapees! En moet straks gaan werken :fuu:

nette bak! zo iets wil ik over een tijdje ook kopen!

had een ibiza, maar die heeft een maat van me in puin gereden vorige maand :mad:

Thx. Heb ook Ibiza (cupra) gehad. Bloedsnel maar een verschrikkelijk gejaagde stuiterbak. Kan je dit type Leon vr6 zeker aanraden, motorblok heeft fantastische souplesse.

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 12:12 ----------

Lekker kleurtje dat geel.

Veel verder dan dat kom ik niet, het is iets wat rijdt
:o

Kssst scheer je weg jij je lijkt m'n vrouw wel;)

Dit.
Scirocco is een supergave bak! Maar een S5 gooit daar echt nog wel ff een scheppie bovenop! :D

Zet dat kreng met liefde naast de Chevy Nova 7,2 ltr quarter mile prepped van mijn zwagers broer. Dat wordt janken !

.................totdat er een bocht komt.

Leuk detail: op spatscherm staat: nooit meer bffen nie. (in de zin, als je dit kunt temmen hoef je nooit meer te plezieren maar je verwend)

Alsof je daar niet in wilt rijden :-p

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 09:12 ----------

Audi moet je niet onderschatten, dat ding ligt als een blok op de weg :p

Ja, zo lomp als een slagschip. Ik had altijd ruzie met 'm in de bochten. Nooit meer.

GOD de t*fus %#@&^*#!* ik brand net me tong aan me koffie :mad::(

Ja, zo lomp als een slagschip. Ik had altijd ruzie met 'm in de bochten. Nooit meer.

Idd. Zo'n rs6 is heus bloedsnel maar zeker in de bochten merk je gewoon dat je bijna 2t staal en alu onder je kont hebt. Zo'n auto mag je gewoon niet met een sportauto vergelijken. Rs6 is een echte autobahnbrenner;)

Idd. Zo'n rs6 is heus bloedsnel maar zeker in de bochten merk je gewoon dat je bijna 2t staal en alu onder je kont hebt. Zo'n auto mag je gewoon niet met een sportauto vergelijken. Rs6 is een echte autobahnbrenner;)

Valt nog mee hoor, ding ligt relatief goed op de weg. Zeker vergeleken met 2 wiel aangedreven sportauto's komt die nog aardig de bocht door.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rs6 het zal doen tegen die Ferrari ff, kwa gewicht scheelt het 50 kilo ongeveer.

Hey ik heb een Panda :(
wel de nieuwste :p

Niets mis mee, maar prefereer dan wel de oude, je weet wel, die met hangmat als achterbank.
Klap dat kreng neer en je kon er meer in kwijt dan in een opel omega in die tijd. Niet kapot te krijgen ook en als ze al kapot gingen dan waren ze te repararen met plakband en paperclip.

Ik heb nooit in een rs6 gezeten hoor; ik rij een oudje en ik heb werkelijk nog nooit zo'n lompe wegligging gehad. Om heel eerlijk te zijn de slechtste ooit.
Staat momenteel met een vastloper in Heerlen. Dus als iemand nog een blok heeft liggen ..:o

Niets mis mee, maar prefereer dan wel de oude, je weet wel, die met hangmat als achterbank.
Klap dat kreng neer en je kon er meer in kwijt dan in een opel omega in die tijd. Niet kapot te krijgen ook en als ze al kapot gingen dan waren ze te repararen met plakband en paperclip.
O ja LOL ideaal boodschappen wagentje :D

Daar is niet veel meer van over,
562868_231790856965990_792712207_n.jpg

Ik heb nooit in een rs6 gezeten hoor; ik rij een oudje en ik heb werkelijk nog nooit zo'n lompe wegligging gehad. Om heel eerlijk te zijn de slechtste ooit.
Staat momenteel met een vastloper in Heerlen. Dus als iemand nog een blok heeft liggen ..:o

Tt is juist relatief goed kwa wegligging alleen als die uitbreekt is die niet meer te houden :o

brb Sjors toevoegen hnnnggg

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 12:45 ----------

O ja LOL ideaal boodschappen wagentje :D

Daar is niet veel meer van over,
562868_231790856965990_792712207_n.jpg

mother-of-god.jpg

Op elkaar gestapelde rijtjeshuizen

Ja metallic ...
smugf.gif

Terug
Naar boven