MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nogal gemiddeld, ze hebben gewoon goede reputatie. Alpha Romeo heeft ook goede reputatie maar metingen zeggen wat anders :p.

ik heb 3 jaar terug een alfa gehad een 156 2.0 jts.. klote ding... ging alleen maar kapot... had dus noooooit moeten overstappen nu weer 2 jaar vw... helemaal happy

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:25 ----------

Leuk........nu moet ik mijn doelen weer bijstellen. Dank je wel !

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:23 ----------

Prima als het een VR6 is een geen G !

g60:p

helemaal geen saaie auto's

ik ben in ieder geval super happy met me polo en corrado

Trouwens ook spijtig dat VW uit een Corrado VR6 minder vermogen weet te kweken dan een Mustang uit '77 (oerlelijk ja). Waar is het misgegaan, waar is autominded volk gebleven. En dat geluid, wat hebben ze daarmee gedaan. Als ik mijn 'stang met V6 op zijn kont trapte dan was de buurt wakker, laat staan toen de V8 er in kwam. Een Corrado VR6 klinkt dan als een senseo tegenover een profi espresso

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:27 ----------

Idd mooie bak, had de v6 Q4 op mn longlist staan.

Ik zou een alfa kopen hoor ! Alleen al omdat het een liefhebbersauto is. Dan maar wat extra investeren omdat ie mss kwalitatief wat minder is, alhoewel het tegenwoordig stukken beter is.

Ik ben autofreak dus geef liever paar honderd per jaar meer uit aan een bak die me ligt dan rijden in grijze haren bak

ik heb 3 jaar terug een alfa gehad een 156 2.0 jts.. klote ding... ging alleen maar kapot... had dus noooooit moeten overstappen nu weer 2 jaar vw... helemaal happy

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:25 ----------

g60:p

Idd, lang geleden een golf III VR6 gehad,.. Meeste fun ooit samen met de 190 2.3 16v,...
Heeeel eventjes een alfa spider gehad, nog nóóit zoveel gevloekt op een auto. Nope alfa heeft voor mij echt afgedaan ;)

Niks met met je C hoor ;) enkel goed opletten dat je na t trappen de auto weer "koud rijdt"

Idd, lang geleden een golf III VR6 gehad,.. Meeste fun ooit samen met de 190 2.3 16v,...
Heeeel eventjes een alfa spider gehad, nog nóóit zoveel gevloekt op een auto. Nope alfa heeft voor mij echt afgedaan ;)

Niks met met je C hoor ;) enkel goed opletten dat je na t trappen de auto weer "koud rijdt"

weet ik :p:cool:

Idd, geen slechte Italiaanse designs :p. Maar toch liever een ietwat betrouwbaarder autootje :p.

Is een afweging natuurlijk. Ik moet mijn gezin vervoeren, grote afstanden ook, dus zweer bij mijn Volvo V70R (rapper dan een brera BTW). Maar qua looks belabbert natuurlijk.

Telefoon kapte er ineens mee. Pfff :mad:

Een seat leon cupra is ook gaaf :o

tot jouw post ging t idd over een auto,...denk ik :D
Nou...eumh...verdorie :D

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:53 ----------

Heeft ze een C ? Weer een droom kapotgetrapt !
Geweldig weer :eek:
What did I do :( :( :( :(

3749652+_c55bad711769983bcb5c9db68a66df2c.jpg

Terug
Naar boven