mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Lady Gaga bekleding toevallig ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je in een showroom staat en denkt: ' weet je wat, doe mij maar een paarse en what the heck, maak er meteen metallic paars van. Yes. Leuk! '
Dat laat ik even op me inwerken.

Nee, dat nog net niet...

Nee, dat nog net niet...
Note: ik rij er bijna niet in
Ik zit liever op een van mijn motors..
vjiuew heb ik me daar nog net uit geluld...
Of ik weer 'ff' 117 euro wil overmaken aan LeeuwardenRijd je al 6,5 jaar zonder een enkele boete, en nu opeens binnen 4 maanden twee flinke aan je broek. Damn pre-workout shakes..
![]()

Ik heb nooit in een rs6 gezeten hoor; ik rij een oudje en ik heb werkelijk nog nooit zo'n lompe wegligging gehad. Om heel eerlijk te zijn de slechtste ooit.
Staat momenteel met een vastloper in Heerlen. Dus als iemand nog een blok heeft liggen ..![]()

Hm tt zou idd wel goed moeten zijn qua wegligging. Mss veren en dempers is nakijken of een upgrade geven.
Weet zelf sinds vanmiddag dat het op zeker de Rocco gaat worden, Alsof ik een op maat gemaakte sportschoen aantrok, werkelijk klasse. Nog ff klein beetje doorsparen![]()

Goede keuze

Goede keuze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier staat hij ook slecht: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/141

Zullen we dan maar allemaal in een Corolla gaan rijden, t*ring wat zal t dan gezellig worden op t asfalt![]()
Zowat iedere auto ter wereld is meer betrouwbaar dus gelijk wat je kiest, het zal hoogst waarschijnlijk beter zijnZullen we dan maar allemaal in een Corolla gaan rijden, t*ring wat zal t dan gezellig worden op t asfalt![]()

fixed
---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 14:17 ----------
Gemiddeld aantal posts per dag: 17,83
Kom er achter dat ik geen sociaal leven meer heb
Nogal gemiddeld, ze hebben gewoon goede reputatie. Alpha Romeo heeft ook goede reputatie maar metingen zeggen wat anders
.Wauw, wat een geld. Maar goed, dure geintjes als je nog studeert helaas2 x in 1 week, iets te hard door rood (licht rood): 2 x 380 euro !!!!!!!!!!!
En terecht !
Eigen stomme schuld

Haha inderdaad. Maar het tijdstip waarop ik geflitst ben, was ook nog eens toen ik achtervolgd werd door een opvallende politieauto, die mij later aan de kant zette. Ging niet om de snelheid, maar omdat ze een voertuig zochten dat op de vlucht was, met de kenmerken van mijn auto. Ik weet dus niet of het zin heeft om zoiets in een eventueel beroepsschrift te vermelden, maar weinig kans van slagen denk ik dus gewoon domme pech uiteindelijk..haha
dan ga je,je eigen idd aan alles ergeren op de weg. mensen die tegen 45km/u afslaan, gaan dan nog niet snel genoeg![]()
Hm tt zou idd wel goed moeten zijn qua wegligging. Mss veren en dempers is nakijken of een upgrade geven.
Weet zelf sinds vanmiddag dat het op zeker de Rocco gaat worden, Alsof ik een op maat gemaakte sportschoen aantrok, werkelijk klasse. Nog ff klein beetje doorsparen![]()
Goede keuze inderdaad!