AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jak voel me blegh.. zere buik... Maar wil zo graag nog even mijn schouders trainen zo..:(

Broertje van m'n gf zoooo irritant....

Whahaha nee!

Dan zal al het harde werken voor niets zijn geweest... zonde
True en morgen nog een low carb dag :sad:
En heb 's middags een brunch met familie. Gaat een leuk gesprek worden ....

Ow en het was vandaag steak met frieten. Zit ik daar met mijn steak, sla en tomaat :( Wat een marteling!

puist op mn oksel

True en morgen nog een low carb dag :sad:
En heb 's middags een brunch met familie. Gaat een leuk gesprek worden ....

Ow en het was vandaag steak met frieten. Zit ik daar met mijn steak, sla en tomaat :( Wat een marteling!

Ik heb morgen verjaardag van mijn kerel... ook zo gezellig..
Vorige week ook verjaardag gehad.. moest me half uitkleden omdat ze allemaal zo aagje waren... hoezo awkward:(... ( dit keer gelukkig vrij positieve reactie... weer eens wat anders dan altijd dat gezeik )

Ja echt he, zoooo erg al die aandacht!:roflol:

OT: Zaterdagavond.:mad:

Ik heb morgen verjaardag van mijn kerel... ook zo gezellig..
Vorige week ook verjaardag gehad.. moest me half uitkleden omdat ze allemaal zo aagje waren... hoezo awkward:(... ( dit keer gelukkig vrij positieve reactie... weer eens wat anders dan altijd dat gezeik )
:eyebrow: ik zou net hetzelfde vragen moest ik hun plaats zijn :cool:

Dat feel wanneer ze je beginnen te ondervragen, ze aan je biceps willen voelen of zeggen: 'ja maar onzen Tim heeft dat ook een tijd gedaan, kreeg ook zoals u van die producten van onder den toog en dat wou maar niet werken'. Ow en Tim is al zo lang als ik me kan herinneren moddervet :roflol:

Ik drink nu wodka-jus maar het is minder lekker dan ik dacht :( zo toch maar weer overstappen op energy-wodka, toch lekkerder :)

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 21:04 ----------

edit zo eerst wodka 7-up proberen

:eyebrow: ik zou net hetzelfde vragen moest ik hun plaats zijn :cool:

Dat feel wanneer ze je beginnen te ondervragen, ze aan je biceps willen voelen of zeggen: 'ja maar onzen Tim heeft dat ook een tijd gedaan, kreeg ook zoals u van die producten van onder den toog en dat wou maar niet werken'. Ow en Tim is al zo lang als ik me kan herinneren moddervet :roflol:

Ja of ze gaan je vertellen dat 6 keer per dag eten veels te veel is.. en dat je straks nog moddervet wordt..

De spiegel :mad:

Iets te enthousiast geweest met m'n seefood dieet...

Terug
Naar boven