joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
bubba
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwanger?Jak voel me blegh.. zere buik... Maar wil zo graag nog even mijn schouders trainen zo..![]()

Zwanger?
ot: honger
I hate work op een low carb dag![]()
True en morgen nog een low carb dagWhahaha nee!
Dan zal al het harde werken voor niets zijn geweest... zonde

Wat een marteling!True en morgen nog een low carb dag
En heb 's middags een brunch met familie. Gaat een leuk gesprek worden ....
Ow en het was vandaag steak met frieten. Zit ik daar met mijn steak, sla en tomaatWat een marteling!
... ( dit keer gelukkig vrij positieve reactie... weer eens wat anders dan altijd dat gezeik )
Ik heb morgen verjaardag van mijn kerel... ook zo gezellig..
Vorige week ook verjaardag gehad.. moest me half uitkleden omdat ze allemaal zo aagje waren... hoezo awkward... ( dit keer gelukkig vrij positieve reactie... weer eens wat anders dan altijd dat gezeik )
ik zou net hetzelfde vragen moest ik hun plaats zijn 

Waarom drink je vodka met het sap van het vlees?Ik drink nu wodka-jus maar het is minder lekker dan ik dachtzo toch maar weer overstappen op energy-wodka, toch lekkerder
![]()

ow oké. Rare mensen die Nlers 
Gaat bij mij altijd (te) goed binnen!ik zou net hetzelfde vragen moest ik hun plaats zijn
Dat feel wanneer ze je beginnen te ondervragen, ze aan je biceps willen voelen of zeggen: 'ja maar onzen Tim heeft dat ook een tijd gedaan, kreeg ook zoals u van die producten van onder den toog en dat wou maar niet werken'. Ow en Tim is al zo lang als ik me kan herinneren moddervet![]()

De spiegel
Iets te enthousiast geweest met m'n seefood dieet...