Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

OMG een vrouw die beweerde dat haar vriend 3 jaar lang niet eet of dronk, ik zat dat haar aan te kijken met een bertstare, en toen kwam de uitleg:

Hij was eerste vegetariër geweest (beta), daar werd hij veganist (beta) en daarna nog wat andere troep wat er mee te maken had..
Zat ze te vertellen dat hij 15 jaar lang zijn lichaam aan het afbouwen was, en dat hij na 15 jaar niets meer at of dronk, en dat hij leefde van zijn eigen speeksel XDXD
Volgens haar maakte je lichaam zelf alles aan wat het nodig heeft en produceer je 8 glazen speeksel per dag ....
Verder had ze het ook nog over dat ze geloofde in soulmates, dat er iemand op de wereld loopt met precies dezelfde ziel als jou en dat je die moet gaan zoeken, daarom was ze 10 jaar express vrijgezel geweest (she mad?)
En ze had hem afgelopen maand op facebook toegevoegd, toen kwam hij over vanuit engeland en kregen ze een relatie, en hij was helemaal geweldig, ze wou trouwen en shit (na 1 maand, lol)

Na dit allemaal aangehoord te hebben kon ik echt niet meer, snel naar buiten gerend om dit idiote verhaal weg te roken, omg-.-

Ik heb nooit in een rs6 gezeten hoor; ik rij een oudje en ik heb werkelijk nog nooit zo'n lompe wegligging gehad. Om heel eerlijk te zijn de slechtste ooit.
Staat momenteel met een vastloper in Heerlen. Dus als iemand nog een blok heeft liggen ..:o

Grote kont.

Wat voor blok heb je nodig dan?

Heeft ze een C ? Weer een droom kapotgetrapt !
Geweldig weer :eek:

Wattefak is een c?Zo'n 45 kilometerkarretje zeker?

OMG een vrouw die beweerde dat haar vriend 3 jaar lang niet eet of dronk, ik zat dat haar aan te kijken met een bertstare, en toen kwam de uitleg:

Hij was eerste vegetariër geweest (beta), daar werd hij veganist (beta) en daarna nog wat andere troep wat er mee te maken had..
Zat ze te vertellen dat hij 15 jaar lang zijn lichaam aan het afbouwen was, en dat hij na 15 jaar niets meer at of dronk, en dat hij leefde van zijn eigen speeksel XDXD
Volgens haar maakte je lichaam zelf alles aan wat het nodig heeft en produceer je 8 glazen speeksel per dag ....
Verder had ze het ook nog over dat ze geloofde in soulmates, dat er iemand op de wereld loopt met precies dezelfde ziel als jou en dat je die moet gaan zoeken, daarom was ze 10 jaar express vrijgezel geweest (she mad?)
En ze had hem afgelopen maand op facebook toegevoegd, toen kwam hij over vanuit engeland en kregen ze een relatie, en hij was helemaal geweldig, ze wou trouwen en shit (na 1 maand, lol)

Na dit allemaal aangehoord te hebben kon ik echt niet meer, snel naar buiten gerend om dit idiote verhaal weg te roken, omg-.-

(beta)

op zo'n moment moet je haar gewoon vastbinden, mond openhouden terwijl je boven haar staat en een grote dikke drol in die naieve bek van haar draaien, zo heeft ze in de toekomst een reden om poep te praten:)

Gans weekend verslagen typen... Nu heb ik het wel even gehad.

Thx. Heb ook Ibiza (cupra) gehad. Bloedsnel maar een verschrikkelijk gejaagde stuiterbak. Kan je dit type Leon vr6 zeker aanraden, motorblok heeft fantastische souplesse.

---------- Post toegevoegd 20 April 2013 om 12:12 ----------

Kssst scheer je weg jij je lijkt m'n vrouw wel;)

leon valt op dit moment uit mijn prijsklasse :P

ben nog een arm studentje, en ibiza's zijn lekker voordelig ^^

maar ik ga volgende maand voor een auto kijken dus wie weet

Goede keuze :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier staat hij ook slecht: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/141

2100qc2.gif

Hooikoorts :grumble:

lololol trol

Terug
Naar boven