gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
![]()
dat zal toch best meevallen?
Marcel lijkt me igg een goede gozaaah
Ws bedoel je iig.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
dat zal toch best meevallen?
Marcel lijkt me igg een goede gozaaah
Ws bedoel je iig.In geen geval... Volgens mij staat het er goed hoor![]()
Nope.
Nope.
Wat 'n retarded beest, vliegt nu al 'n kwartier lang als 'n downie tegen het raam aan.

Nope.
Wat 'n retarded beest, vliegt nu al 'n kwartier lang als 'n downie tegen het raam aan.
Klinkt meer als Marc van Hommel, die is in staat om 212x tegen het raam aan te vliegen, zelfs als een halve meter verderop het raam openstaat.Klinkt als mijn vrouw, gelieve naar huis te sturen om eten te maken.
bvd
Klinkt meer als Marc van Hommel, die is in staat om 212x tegen het raam aan te vliegen, zelfs als een halve meter verderop het raam openstaat.

Wat heeft dat met een hommel te maken?
Mijn vrouw is zo slecht met techniek, die heeft nog steeds niet door dat haar bezemsteel een automaat is.....

Politie die met een achterlijke snelheid door de straat vliegt en bijna een kind aanrijd
Stiekem hoop ik toch dat iemand een keer hele politie bureau hier opblaast met al die paupers er bij![]()
Nah zat op de bank en hoor al in de verte iets met piepende banden de bocht door rijden. Vervolgens stapt 5 meter verderop onze honden brigade autist in waarna de politie auto omdraait en weer volgas weg rijd.
Jammer dat niet net 1 van die scooter autisten hier reed, win win situatie dan