AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik voor een paar weken :o

Conclusie van het onderzoek was dat er geen enkel bewijs was dus dat ik het wel gedaan had en ik het bewijs verwijderd heb. :roflol:

Dus straks kan de belasting betaler mijn nieuwe auto financieren

Maak wel ff foto voor ons brah:D

Ik voor een paar weken :o

Conclusie van het onderzoek was dat er geen enkel bewijs was dus dat ik het wel gedaan had en ik het bewijs verwijderd heb. :roflol:

Dus straks kan de belasting betaler mijn nieuwe auto financieren
Oo :eek:
Was het lang ? maar goed dat je dan terug bent :cool:

Ik weet helaas hoe het is :(

Oo :eek:
Was het lang ? maar goed dat je dan terug bent :cool:

Ik weet helaas hoe het is :(

6 weken :o

Was op zich prima uit te houden, mocht gewoon hele tijd uit cel dus was prima te doen. Was op zich best interessante levenservaring omdat je ook de verhalen achter de daden hoort enzo.. Moet wel zeggen dat ik op een afdeling zat waar het niet echt boeiende dingen waren dus inbraken, geweldsdelicten, drugs.. Niet echt zware criminelen maar goed.

Alcohol en Ray is geen goede combo,
en was nogal fan van bar gevechten :o

schaam me diep voor die periode , maar toen kon het me allemaal een worst wezen...
en ben nog wel is een klein stapje verder gegaan..........

maar goed zoals ik al zei , ik heb mijn tijd er voor uitgezeten en ook nog is taakstraf gehad , na ja dat slaat echt nergens op (taakstraf) :p

6 weken :o

Was op zich prima uit te houden, mocht gewoon hele tijd uit cel dus was prima te doen. Was op zich best interessante levenservaring omdat je ook de verhalen achter de daden hoort enzo.. Moet wel zeggen dat ik op een afdeling zat waar het niet echt boeiende dingen waren dus inbraken, geweldsdelicten, drugs.. Niet echt zware criminelen maar goed.
WoA dat is nog best lang , had je al is vast gezeten,
of was dit de eerste keer zo lang ?

mij plaatsen ze gewoon tussen de coke dealers en moordenaars (koepel Haarlem)..

GTD geen optie, of hoe ze dat kreng tegenwoordig ook moge noemen. Ziet er aardig uit, behoorlijk kracht onderin.

Diesel is duur kwa belasting en ik rij toch niet zo veel meer als voorheen..

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 16:38 ----------

schaam me diep voor die periode , maar toen kon het me allemaal een worst wezen...

maar goed zoals ik al zei , ik heb mijn tijd er voor uitgezeten en ook nog is taakstraf gehad , na ja dat slaat echt nergens op (taakstraf) :p

:roflol:

Ach iedereen zijn wilde jaren toch? Als je er maar van leert

die kerels die je in elkaar hebt geramd zullen het niet hebben zien aankomen als ik zo naar je foto's kijk:roflol: (no offense, maar het is wel zo)

Ach..........te lang schamen / te lang schuldig voelen is sonde van je tijd. Heb de tijd van agressie ook gehad, wat misstapjes begaan hier en daar. (o.a. 1 oog blind bij iemand, maar die had het verdient). Als je kan terugdraaien zouden we dat allemaal wel doen, maar he ! We zijn nu volstrekt goede burgers toch ?

Vukkit !

Diesel is duur kwa belasting en ik rij toch niet zo veel meer als voorheen..

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 16:38 ----------

Ach iedereen zijn wilde jaren toch? Als je er maar van leert
Ik had een NINJA EDIT :D

mij plaatste ze gewoon tussen de coke dealers en moordenaars (koepel Haarlem)..

die kerels die je in elkaar hebt geramd zullen het niet hebben zien aankomen als ik zo naar je foto's kijk:roflol: (no offense, maar het is wel zo)
Ik zag er wel iets anders uit vroeger , oorbelletjes in enzo weet niet of dat helpt ...

Ben wel bedreven in vechtsporten
,
maar zoals de gevechten gingen, kwam er weinig van gecontroleerde verdediging(aanvallen) terecht ...

Ik had een NINJA EDIT :D

mij plaatste ze gewoon tussen de coke dealers en moordenaars (koepel Haarlem)..

Nee was eerste keer.

Althans wel paar x eerder op politie bureau maar niet in hvb.

Achja officier en politie lopen gewoon smerig spelletje te spelen. Vriendjes politiek eerste klas :roflol:

Ik ben morgen weer de lul met me taakstraf, wel gratis frituur en veel pauze

waarom, is heel DBB.com ineens in het engels.

wordt het nu dan BB.com?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven