Ik voor een paar weken

Conclusie van het onderzoek was dat er geen enkel bewijs was dus dat ik het wel gedaan had en ik het bewijs verwijderd heb.

Dus straks kan de belasting betaler mijn nieuwe auto financieren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik voor een paar weken
Conclusie van het onderzoek was dat er geen enkel bewijs was dus dat ik het wel gedaan had en ik het bewijs verwijderd heb.

OoIk voor een paar weken

Oo
Was het lang ? maar goed dat je dan terug bent
Ik weet helaas hoe het is![]()

Wordt waarschijnlijk wat kleins op benzine, Polo gti lijkt me wel wat. Die grote diesel is gewoon geld weggooien![]()
Oo
Was het lang ? maar goed dat je dan terug bent
Ik weet helaas hoe het is![]()

Alcohol en Ray is geen goede combo,

WoA dat is nog best lang , had je al is vast gezeten,6 weken
Was op zich prima uit te houden, mocht gewoon hele tijd uit cel dus was prima te doen. Was op zich best interessante levenservaring omdat je ook de verhalen achter de daden hoort enzo.. Moet wel zeggen dat ik op een afdeling zat waar het niet echt boeiende dingen waren dus inbraken, geweldsdelicten, drugs.. Niet echt zware criminelen maar goed.
GTD geen optie, of hoe ze dat kreng tegenwoordig ook moge noemen. Ziet er aardig uit, behoorlijk kracht onderin.
en was nogal fan van bar gevechten
schaam me diep voor die periode , maar toen kon het me allemaal een worst wezen...
en ben nog wel is een klein stapje verder gegaan..........
maar goed zoals ik al zei , ik heb mijn tijd er voor uitgezeten en ook nog is taakstraf gehad , na ja dat slaat echt nergens op (taakstraf)![]()

schaam me diep voor die periode , maar toen kon het me allemaal een worst wezen...
maar goed zoals ik al zei , ik heb mijn tijd er voor uitgezeten en ook nog is taakstraf gehad , na ja dat slaat echt nergens op (taakstraf)![]()
(no offense, maar het is wel zo)Alcohol en Ray is geen goede combo,
Ik had een NINJA EDITDiesel is duur kwa belasting en ik rij toch niet zo veel meer als voorheen..
---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 16:38 ----------
Ach iedereen zijn wilde jaren toch? Als je er maar van leert

die kerels die je in elkaar hebt geramd zullen het niet hebben zien aankomen als ik zo naar je foto's kijk(no offense, maar het is wel zo)

die kerels die je in elkaar hebt geramd zullen het niet hebben zien aankomen als ik zo naar je foto's kijk(no offense, maar het is wel zo)

Wil je mij in elkaar slaan terwijl ik naakt door de kamer kruip ? Pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase![]()

Ik had een NINJA EDIT
WoA dat is nog best lang , had je al is vast gezeten,
of was dit de eerste keer zo lang ?
mij plaatste ze gewoon tussen de coke dealers en moordenaars (koepel Haarlem)..

wat hadj edaan danIk ben morgen weer de lul met me taakstraf, wel gratis frituur en veel pauze