- Waardering
- 885
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 maanden geleden een Golf 5 gekocht, zie ik net een straalbezope vent naar ze auto lope en probeert ie te uitparkere, staat tegenover me wage en die rijd potverdomme zo tege me bak aan. Kanker zwarte ook nog is.
Limburg. Heb zn kenteken al, ik stond voor het raam toen ik t zag gebeuren, dus gelijk naar buite gerend en ze raam ingetrapt toen hij wegreed. Politie gebeld en die zouden hem gelijk gaan ophalen. K*tvent kon nog nauwelijks op zn benen staan, wat bezielt je dan in godsnaam om de auto in te stappen.
Limburg. Heb zn kenteken al, ik stond voor het raam toen ik t zag gebeuren, dus gelijk naar buite gerend en ze raam ingetrapt toen hij wegreed. Politie gebeld en die zouden hem gelijk gaan ophalen. K*tvent kon nog nauwelijks op zn benen staan, wat bezielt je dan in godsnaam om de auto in te stappen.
Te ver weg, wel familie daar wonen maar die wil je niet op de stoep, geloof me.
Maar inderdaad, snap die zatkloten ook niet. Doorhalen en zat worden: prima, maar laat die wagen lekker staan. Zelfde gelft rijd je iemand kapot.
Iets kunnen noteren van kenteken ofzo ? Ivm verzekering / politie ?
4 jaar taekwondo en was aan het verven binnen (werkschoenen aan), come at me bro. Niet iedereen is een e-hero.
Ervaring in die sport is geenszins een pre om te mogen opkomen voor wat dan ook.
Ikzelf ben van de volgende tactiek: iemand dusdanig agressief maken, daarmee concentratie bij die persoon volledig weg en als het er op aankomt weten ze geen lichaamsdeel meer te raken. Karate oid wat ook, een rake buts vol op de bakkus is voldoende. En dan weer netjes aan de bar gaan zitten alsof er niets gebeurd is. Heerlijk is dat........ik denk dat ik weer terug naar die tijd ga. Dan maar af en toe nachtje cel.

2 maanden geleden een Golf 5 gekocht, zie ik net een straalbezope vent naar ze auto lope en probeert ie te uitparkere, staat tegenover me wage en die rijd potverdomme zo tege me bak aan. Kanker zwarte ook nog is.

![]()
dat zal toch best meevallen?
Marcel lijkt me igg een goede gozaaah

In geen geval... Volgens mij staat het er goed hoor![]()

Altijd je et checken voordat je een bigbrake kit inbouwd Marcel

Mechanische hommel van de overheid bro, met camera & shit om je te bespioneren. Die kunnen ze nog niet op ware schaal bouwen, enkel op 120%.Nope.
Wat 'n retarded beest, vliegt nu al 'n kwartier lang als 'n downie tegen het raam aan.
T'is ergxyxyxyx die zei dat Sayer en ik aan de AAS gaan
Ow en honger als een paardIk ga blij zijn dat ik morgen weer carbs mag eten!!
potverdomme xyzyx
xyxyxyx die zei dat Sayer en ik aan de AAS gaan
Ow en honger als een paardIk ga blij zijn dat ik morgen weer carbs mag eten!!

Was het maar zoT'is ergpotverdomme xyzyx
Wat ga jij nu gaan zeggen dat Arnodsi met ASS gaat beginnen terwijl hij al lang bezig is! Jij altijd met je leugens!![]()

Je gaf ze wel een reden om te speculeren