- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T is algemeen bekend dat Belgen beter zijn in de Nederlandse taal
ze moeten toch ergens goed in zijn?

maar in verhouding is het aantal belgen nog steeds groter)'een 18 jarige sl*t', 'een 18 jarig sletje', of eventueel 'het 18 jarige sletje'. Niet 'een 18 jarige sletje', tenzij je misschien een downie bent![]()
grappig toch dat hier op heel dbb iedereen die ook maar een beetje als 'intellectueel' bestempeld kan worden (op mister google na, natuurlijk) een belg is
En dat terwijl het percentage aanwezige nederlanders aanzienlijk hoger is.
(uitgezonderd builderb, maar die heb ik al jaren niet meer online gezien)
edit: (ik vergeet getxxl en tjokmaar in verhouding is het aantal belgen nog steeds groter)
grappig toch dat hier op heel dbb iedereen die ook maar een beetje als 'intellectueel' bestempeld kan worden (op mister google na, natuurlijk) een belg is
edit: (ik vergeet getxxl en tjokmaar in verhouding is het aantal belgen nog steeds groter)

En het grappige is dat jij door je eigen filosofie, geforceerd bent om iedereen (inc jezelf) als gelijk te zien![]()
ahahahahahahahaEn het grappige is dat jij door je eigen filosofie, geforceerd bent om iedereen (inc jezelf) als gelijk te zien![]()
Wat grappiger is, is dat jij jezelf ziet als één of andere intellectuele God met het IQ van 160 en de rest ziet als achterlijk.
Ben het niet geheel met je oneens, maar je zou wat mij betreft een voorbeeld kunnen nemen aan Calyptus, die naar mijn inziens toch wat bescheidener is en niet iedereen terecht wijst op zijn fouten zodat hij erkent wordt.

3 planten en bloemspeciaalzaken afgeweest voor normale, doodordinaire potgrond.......hadden ze niet. Vervolgens dus naar de andere kant van town moeten rijden waarbij je ongeveer 8 ziljoen stoplichten tegenkomt. Tussen de stoplichten in rijden rond deze tijd enkel hoogbejaarden of windowlickers.....dus gemiddeld -5km/uur rijden. Potgrond gehaald, zelfde route terug, zelfde verhaal. Resume een uur onderweg geweest voor f*ckin' potgrond van €5,- waarbij ik €20,- benzine heb opgereden...........
iemand die openstaat voor argumenten beschouw ik niet als achterlijk. wanneer mensen, ondanks terechtgewezen, blijven vasthouden in hun foutieve opvattingen verandert de zaak natuurlijk![]()

Duuuuuuude! Dat verkopen ze in echt elke supermarkt hahahaha!
Woon je in Urk ofzo?Dat zou je inderdaad denken.......maar hier niet.
Kl*te stad.

Erger nog: Waalwijk.