Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, want ik ben gisteren en eergisteren niet naar de les gegaan en had special mijn wekker om 7uur gezet om naar de les te gaan :sad:

141sknl.png

Het irriteert me enorm als ik van die pauper tiener moeders zie en het kind dan een moderne naam hebben gegeven als Jay, Gio of Justin etc. dat past gewoon niet. Beter noemen ze zo'n kind Henkie, Hansie of Sjonnie. Als ik dat zie kan ik daar de hele dag over in zitten.

Het irriteert me enorm als ik van die pauper tiener moeders zie en het kind dan een moderne naam hebben gegeven als Jay, Gio of Justin etc. dat past gewoon niet. Beter noemen ze zo'n kind Henkie, Hansie of Sjonnie. Als ik dat zie kan ik daar de hele dag over in zitten.

dafuq?

Heb echt als een zwerver geleefd afgelopen week

Totaal niks gedaan, niet geschoren, laatste 3 dagen niet gedoucht (srs), zweetballen

Hahaha ik vind het wel humor. Al die pauperkinderen die heten Justin, of Jayden etc. :roflol:

Denk dat het tegenwoordig beter is als de normale mensen hun kinderen weer normale namen gaan geven zoals Kees bijvoorbeeld :)

Trok vanochtend me kastje open om me epic ontbijt te bereiden... FUUUU havermout op... K*t.

Hahaha ik vind het wel humor. Al die pauperkinderen die heten Justin, of Jayden etc. :roflol:

Denk dat het tegenwoordig beter is als de normale mensen hun kinderen weer normale namen gaan geven zoals Kees bijvoorbeeld :)

Kees hahaha dat is meer een naam voor een hamster. Eric of Tijl dat zijn pas namen voor deftige mensen.

Terug
Naar boven