AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

in saudi arabie kan je ze gewoon ruilen voor kamelen

seems legit

Ik zou daar liever een kameel nken dan 1 van die wijven.

Nee ik neem wel zo'n h**r die je betaalt met kost en inwoning en die vervolgens je kinderen uitpoept en opvoed.. Heet volgens mij niet kopen maar trouwen en ze noemen het een vrouw?

Ik zou daar liever een kameel nken dan 1 van die wijven.

Nee ik neem wel zo'n h**r die je betaald met kost en inwoning en die vervolgens je kinderen uitpoept en opvoed.. Heet volgens mij niet kopen maar trouwen en ze noemen het een vrouw?

beetje kort door de bocht aangezien je geen idee hebt hoe ze eruit zien onder die boerka:)

zijn niet alleen boerka vrouwen hoor...

collega van mij was met ze vrouw in saudi arabie, wou zon vent ze vrouw kopen voor 21 kamelen :roflol:

tumblr_m17ybqxp5n1qiwc5qo1_500.jpg

dus als je van je vrouw af wil en wil er nog wat aan verdienen...

ik helemaal pre workout en alles innemen, ga ik naar de sportschool.... was ik dus weer eens vergeten dat die kk hoere sportschool op woensdagmiddag gesloten is. :mad::mad::mad::mad::mad: (yes mad)

ik helemaal pre workout en alles innemen, ga ik naar de sportschool.... was ik dus weer eens vergeten dat die kk hoere sportschool op woensdagmiddag gesloten is. :mad::mad::mad::mad::mad: (yes mad)

:roflol:

Wat is dat voor sportschool joh? Wordt die gedraaid door een paar huismoeders?

een 18 jarig sletje zonder gevoelens.. :D haha

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Drink je koffie savonds?

Als ik dat na een uur of 16/17 nog drink slaap ik niet voor 2 uur
Nope.. drink alleen om 7:30 op werk 1 x koffie. Had gisteren een wijntje op.. maar dat is bijna altijd garantie bij mij voor niet slapen. Gek genoeg...

Nederlanders krijgen les in Nederlands van een belg.. schaam jullie.

Terug
Naar boven