Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tot hij zn zonen joint(3/4 dood).

Mentaal compleet weg, loopt echt compleet random rond, stopt als hij het niet meer doorheefd, is van alles bang, en komt niet meer vanonder mijn bed buiten als ik kwark eet.

Vermoed hersenbloeding, want het is echt in een week enorm achteruit gegaan, terwijl hij medicatie krijgt voor dementie.

Das klote, je kat is toch ook al iets van 18 jaar ofzo? heb zelf ook paar jaar terug een 15 jaar trouwe hond verloren:(

Das klote, je kat is toch ook al iets van 18 jaar ofzo? heb zelf ook paar jaar terug een 15 jaar trouwe hond verloren:(

deze is 17 binnen een week(1 mei).

Al mijn eerste katten zijn/waren nu in die leeftijdscategorie, ik verlies de laatste 2 jaar de ene kat na de andere.

Mn oudste kat btw, na zn enige overlevende zoon.

Al mijn eerste katten zijn/waren nu in die leeftijdscategorie, ik verlies de laatste 2 jaar de ene kat na de andere.

Feels bad man :(
Me hond is nu 12, merk altijd aan de huisdieren (katten voorheen) dat het altijd opeens hard achteruit gaat :(

Sucks.. Das ook wel een groot nadeel als je meerdere beestjes hebt(als je er een band mee hebt dan). sterkte iig.

Mijn kat is de hele nacht al weg gebleven

Tis toch wettelijk max 4%? Of zit je ver boven die salaris grens

Idd dacht ik ook hier ook 4 % 25 erbij zucht..

Ot: wachten bij het zwembad...mega aro wijf tegenover me zit over iedereen te zeiken.. zelf is ze mollig en ik ben dun volgens haar... zAl der leren met der flubberbillen

Idd dacht ik ook hier ook 4 % 25 erbij zucht..

Ot: wachten bij het zwembad...mega aro wijf tegenover me zit over iedereen te zeiken.. zelf is ze mollig en ik ben dun volgens haar... zAl der leren met der flubberbillen

Ik heb vandaag geen zon gezien, ja 2 uurtjes in de middag.

K*t grip bij het deadliften.

Is dat echte nuke of look alike? :p

http://www.mijnalbum.nl/Album-3C8BUYU3-Foto's-in-Almere-Foto's-van-Mensen-Portret.html?aff=trade

Beoordeel zelf, tot nu toe aan 2 andere dbb'ers onafhankelijk van elkaar de link gegeven. Grappig genoeg vonden beide de arrogante uitstraling en slechte kledingsmaak overeenkomen :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 20:52 ----------

Opa in coma, longen lopen vol met vocht.

Sterkte bro!!! *brohug*

Me nek en armen verbrand. zometeen sporten. tis gonna be awkward

Terug
Naar boven