AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*tzooi! Me pols voelt echt zwaar verdoet aan. Net getraind en doet echt veel pijn ineens :mad:

mn moeder post vreselijke fotos van mij op het weekendje weg afgelopen weekend is wel verpest

mlr249.png

http://www.mijnalbum.nl/Album-3C8BUYU3-Foto's-in-Almere-Foto's-van-Mensen-Portret.html?aff=trade

Beoordeel zelf, tot nu toe aan 2 andere dbb'ers onafhankelijk van elkaar de link gegeven. Grappig genoeg vonden beide de arrogante uitstraling en slechte kledingsmaak overeenkomen :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 20:52 ----------

Sterkte bro!!! *brohug*

Als dat er echt is kan ik t niet anders dan r een grote tegenvaller vinden. Would not hit, srsly:rolleyes:

http://www.mijnalbum.nl/Album-3C8BUYU3-Foto's-in-Almere-Foto's-van-Mensen-Portret.html?aff=trade

Beoordeel zelf, tot nu toe aan 2 andere dbb'ers onafhankelijk van elkaar de link gegeven. Grappig genoeg vonden beide de arrogante uitstraling en slechte kledingsmaak overeenkomen :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 20:52 ----------

Sterkte bro!!! *brohug*

Lieveschat.. je moet toch echt beter zoeken hoor.. want ben geen bianca

eindelijk van me nek klachten af.

sta ik me armen los te gooien in de sportschool, opeens pijnscheut in me nek :fuu:

als ik me hoofd ietswat naar beneden draai voel ik me ruggegraat (bovenrug)

morgen fysio maar is bellen en geen rug trainen :mad:

eindelijk van me nek klachten af.

sta ik me armen los te gooien in de sportschool, opeens pijnscheut in me nek :fuu:

als ik me hoofd ietswat naar beneden draai voel ik me ruggegraat (bovenrug)

morgen fysio maar is bellen en geen rug trainen :mad:

****ed-up,... Suc6!!!

nehh ook niet.. ze vroeg heel stoer naar van die aerobic troep... maar gaf het al snel op...

LoL, same shit over and over again,.... Mensen vragen hoe en wat, en zodra ze de trainingsintensiteit horen haken ze direct af :P

****ed-up,... Suc6!!!

LoL, same shit over and over again,.... Mensen vragen hoe en wat, en zodra ze de trainingsintensiteit horen haken ze direct af :P

ja zon typisch meisje die 10 keer dieet in het jaar, elke keer faalt halve wegen en daarom maar om zichzelf beter te voelen op iedereen afgeeft... maar daar gaat het flubberbuik en billen niet mee weg hoor ;)

Terug
Naar boven