Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja zon typisch meisje die 10 keer dieet in het jaar, elke keer faalt halve wegen en daarom maar om zichzelf beter te voelen op iedereen afgeeft... maar daar gaat het flubberbuik en billen niet mee weg hoor ;)

Sterker nog,.. Ze probeert het nog een paar keer, schiet als een jojo steeds terug naar meer kg's dan haar start gewicht. Geeft uit frustratie het dieten op, en vreet al dr frust weg,... Met als gevolg weer een zorgsleurpende dikkert met hoge bloeddruk, hoge cholesterol, vernauwde vaten etc etc :eek:

oke,... , de pot verwijt de ketel,... Ik rook :o

Sterker nog,.. Ze probeert het nog een paar keer, schiet als een jojo steeds terug naar meer kg's dan haar start gewicht. Geeft uit frustratie het dieten op, en vreet al dr frust weg,... Met als gevolg weer een zorgsleurpende dikkert met hoge bloeddruk, hoge cholesterol, vernauwde vaten etc etc :eek:

oke,... , de pot verwijt de ketel,... Ik rook :o

hehehe ja stop er toch mee.. tis slecht voor je en het stinkt :D:p

http://www.mijnalbum.nl/Album-3C8BUYU3-Foto's-in-Almere-Foto's-van-Mensen-Portret.html?aff=trade

Beoordeel zelf, tot nu toe aan 2 andere dbb'ers onafhankelijk van elkaar de link gegeven. Grappig genoeg vonden beide de arrogante uitstraling en slechte kledingsmaak overeenkomen :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd 25 April 2013 om 20:52 ----------

Sterkte bro!!! *brohug*

Thanks heren. Ben benieuwd of hij het red; bleek vanmiddag wel enigszins te reageren toen ik weg was.

Zo beter Bas? ;)

Belgen en autorijden....

Stelletje zelfmoordpiloten

That awkward moment wanneer je +30min met een chick praat, effe naart toilet gaat Door het bier, terug komt en heel die groep weg is :fuu:

:fuu: en chick waar je mee hebt afgesproken komt niet wa nt ik ben te laat :cuu:

De warmte.. als je vakantie hebt en niks hoeft te doen is 20+ graden wel te doen maar anders hoeft dat van mij echt niet

Laatst bewerkt:
Is alweer voorbij :(

not even once.

Alcohol < gains.
Nja, heb niet super veel gedronken en ik drink sowieso niet vaak. Dus /care

Haha ben je toch ook een r*tard he :roflol:
Nadien sta je met 2 andere chicks te praten en willen je maten door :fuu:
En aangezien al mijn schoolgerief daar lag en ik sebiet les heb moest ik wel mee :fuu:

Van die ene griet was dat best jammer, want vond ze wel knap. srs
Mijn voornaam kent ze wel, maarja dat vindt ze toch nooit (anders geschreven dan uitgesproken)

Weeral dikke fail :sad:

Terug
Naar boven