XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

O&N vind ik ook geen zak aan idd. QDay is heel erg afhankelijk van waar je het viert.. A'dam vind ik echt verschrikkelijk. Arnhem voor een beetje feesten heel leuk! R'dam voor een beetje schumen over de vrijmarkt ook heel leuk!

5 Mei standaard in Wageningen te vinden!

Hopelijk krijgen we een beetje prima weer ;)

hier in groningen lopen dan van die mong*len rond in oranje pakkies enzo echt te erg.

kan maandag pas terecht bij fysio.. vanavond dus alweer cardio ipv krachttraining :fuu:

wat dacht je van lelijk sminkdozerig egotrippend stuk h**r?

Alles in haar ogen zegt "ik ben ook manager, bij jack&jones"

Echt mn perfecte antitype.

Heeft hij het nu over missnuke?

Lijkt me vrij duidelijk dat hij idd in de overtuiging was dat het om haar ging toen hij dit postte.

Vind je ook geen Bianca type meer een Tanja of Kim.

Ik vind haar meer een Romana in het blond.

OT: De lange termijn weersvooruitzichten.:mad:

Dat ik eindelijk tijd heb voor een blokje motorrijden en dat het hier nu poep weer is :janken:

Dat ik eindelijk tijd heb voor een blokje motorrijden en dat het hier nu poep weer is :janken:

mietjes gonna mietje. van in slecht weer rijden krijg je volgens mij een betere wegbeheersing en motorgevoel.

ik heb straks 3 uur rijles :) ik ga toch maar gewoon voor zo'n normaal rijbewijs, ik heb geen zin om over een aantal jaar weer van die k*texamens af te leggen.

ik wil jullie niet jaloers maken maar vanavond treed zanger rinus op waar ik woon :D

Nieuwe broek van Levi's gekocht. Die broeken zijn nog met een rits ipv knopen.
Ik ga pissen, trek die broek open, ruk zo de helft van die rits mee:mad::mad::mad:

Nieuwe broek van Levi's gekocht. Die broeken zijn nog met een rits ipv knopen.
Ik ga pissen, trek die broek open, ruk zo de helft van die rits mee:mad::mad::mad:

haha en dan beweren sommige mensen nog dat merkkleding van betere kwaliteit is

Vroeg eruit, vroeg ontbijten, nu honger :'(

Terug
Naar boven