- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij treedt pas om middernacht op dan lig ik al te slapen ws.![]()

mietjes gonna mietje. van in slecht weer rijden krijg je volgens mij een betere wegbeheersing en motorgevoel.
ik heb straks 3 uur rijlesik ga toch maar gewoon voor zo'n normaal rijbewijs, ik heb geen zin om over een aantal jaar weer van die k*texamens af te leggen.

Dat ik tot 5 uur moet wachten tot ik kan trainen, terwijl ik al 12 uur klaar ben![]()

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse
Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet
[Link niet meer beschikbaar]
Tx voor de link 
Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet
[Link niet meer beschikbaar]
hij begint ook rustig rondom te snijden. lolhehehe, oke ik geef toe,.. i lolled![]()
![]()
iig suc6 met je verbouwing !