AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

rofl.gif

nachtdienst....dus heb nog lang geen weekend.

mietjes gonna mietje. van in slecht weer rijden krijg je volgens mij een betere wegbeheersing en motorgevoel.

ik heb straks 3 uur rijles :) ik ga toch maar gewoon voor zo'n normaal rijbewijs, ik heb geen zin om over een aantal jaar weer van die k*texamens af te leggen.

Goede keus :)

:fuu: ophaaldienst staat in Turnhout terwijl hij in Doornik moest zijn(Tournai).

Ws heb ik dat verkeerd doorgegeven, whoopsiedoodle :roflol:

Hoopte wel op iets beter weer van het weekend :(

Dat ik tot 5 uur moet wachten tot ik kan trainen, terwijl ik al 12 uur klaar ben :(

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse

hehehe, oke ik geef toe,.. i lolled :D :D

iig suc6 met je verbouwing !

Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Obee
Ik zie dat er op goeiemode.nl mooie Kuyichi jeans aan worden geboden voor rond de 40 euro. Héle dikke aanbieding dus. Nu lees ik veel slechte reacties op die site, dus durf ze nu eigenlijk niet te bestellen... Zonde, want mijn enige Kuyichi jeans die ik nu heb is kwalitatief de beste die ik ooit gehad heb. Iemand hier ervaringen met goeiemode?

Terug
Naar boven