Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet
[Link niet meer beschikbaar]
Blijft ook nog lang leven

Had ze maar niet vreemd moeten gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet

Ik zie dat er op goeiemode.nl mooie Kuyichi jeans aan worden geboden voor rond de 40 euro. Héle dikke aanbieding dus. Nu lees ik veel slechte reacties op die site, dus durf ze nu eigenlijk niet te bestellen... Zonde, want mijn enige Kuyichi jeans die ik nu heb is kwalitatief de beste die ik ooit gehad heb. Iemand hier ervaringen met goeiemode?

Achterlijke hogeschool die vandaag opeens met het geniale idee komt om de gehele mailomgeving te migreren naar Office 365. Via Outlook 2010 en smartphone, ondanks dat er zogenaamd niets aan de instellingen veranderd zou zijn, raak ik maar niet ingelogd. Webmail lukt dan wel weer op een of andere manier..![]()

Zijn er weer enkele achterlijke mong*len die zo'n dingen grappig vinden...Dit. Gatverdamme. Dat zulke filmpjes gewoon worden geplaatst op internet
Zijn er weer enkele achterlijke mong*len die zo'n dingen grappig vinden...
Heb video niet bekeken en ga het niet doen ook.
Zij die het grappig vonden, ga aub eens naar Afghanistan de groeten doen aan Al Qaida, hopelijk doen ze dan het zelfde bij jou...
Sommige dingen zijn nooit grappig, dit is er 1 van. Echt ziek. Wie het wel grappig vind, laat me even weten of je op mn ignore list wil staan, ik hoef geen dingen te lezen van mensen die ook een afwijking hebben in de bovenkamer.
als zij zo graag t hoertje wilt zijn van een maffia baas moet ze zelf de gevolgen daar maar voor dragen.Zie het nergens staan dat ze lid is van maffia bende.Dus jij vind het erg als een vrouwelijk lid van een maffia bende onthoofd wordt?
Kom op zeg mensen die met dat soort figuren om gaan heb ik geen medelijden meeals zij zo graag t hoertje wilt zijn van een maffia baas moet ze zelf de gevolgen daar maar voor dragen.
Nouja grappig is anders maar ik slaap er geen seconde minder om wanneer criminelen elkaar afmaken zolang er maar geen onschuldige mensen het slachtoffer van worden.
Zie het nergens staan dat ze lid is van maffia bende.
In mexico worden er jaarlijks duizenden drugs gerelateerde moorden (en onthoofdingen) gedaan, allemaal niets grappigs.

Zie het nergens staan dat ze lid is van maffia bende.
In mexico worden er jaarlijks duizenden drugs gerelateerde moorden (en onthoofdingen) gedaan, allemaal niets grappigs.
/\ LOL erg gebeurd amper wat,
wat een Toestand oewwwwwwwwwwwwwwwww........
Dat was ik zeker van plan, ik lag net al in een deuk,Je moet de hele docu foute vrienden zien, geniale shit.

Je weet nou toch wel dat Xyzyx wereldje nogal klein is he? Gewoon niet op ingaan.
Dit wil ik wel eens doen bij Xyzje: (zonder het fysieke geweld uiteraard)
http://www.youtube.com/watch?v=y7kRfNQj5YcU#t=1m20s
Vanaf 1:20
Had al gigantisch pijn in m'n borst, kan amper ademhalen en hoesten doet verschrikkelijk pijn.
Ging ik vandaag m'n rug trainen, geen probleem. Ga ik door me rug tijdens een calve press.
Potverdikkeme, 2 dagen m'n rug oefeningen van fysio niet kunnen doen ivm ziekte en dan krijg ik dit
Je weet nou toch wel dat Xyzyx wereldje nogal klein is he? Gewoon niet op ingaan.
Dit wil ik wel eens doen bij Xyzje: (zonder het fysieke geweld uiteraard)
http://www.youtube.com/watch?v=y7kRfNQj5YcU#t=1m20s
Vanaf 1:20