Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

elkaar onthoofden heeft niks te maken met natuurlijke selectie, scheefgegroeide randdebiel

Mwaa uiteindelijk komt t toch neer op de sterkste zal overleven terwijl ze ondertussen allemaal andere criminelen uitmoorden.

Het enige kwalijke is dat er regelmatig onschuldige het slachtoffer van worden.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 17:13 ----------

Dus 97% van je pösts zijn pure BS ?

Had eigenlijk moeten zeggen mijn mening :p

Mwaa uiteindelijk komt t toch neer op de sterkste zal overleven terwijl ze ondertussen allemaal andere criminelen uitmoorden.

Het enige kwalijke is dat er regelmatig onschuldige het slachtoffer van worden.

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 17:13 ----------

Had eigenlijk moeten zeggen mijn mening :p

Natuurlijke selectie heeft ook niks met "de sterkste" te maken, of toch niet in die zin.

potentieel neukertje stuurt net dat ze niet kan komen ivm bommelding in Apen centraal...

what a shit day this is...

Natuurlijke selectie heeft ook niks met "de sterkste" te maken, of toch niet in die zin.

Sterkere in bepaalde omstandigheden waardoor er betere overlevingskansen zijn.

Maar goed, hoe je t ook wilt noemen, t blijven criminelen die elkaar uitmoorden. Ik zou nog meer medelijden hebben met iemand die zijn kat kwijt raakt dan met een onthoofd drugsdealertje.

Wat me overigens wel zorgen baart is dat die mexicaanse kartels in Europa ook voet aan de grond willen zetten.

motorles was vet. beetje jammer dat ik anderhalf uur te laat was omdat ze niet duidelijk hadden aangegeven bij welke ik moest zijn. eerst nog.ff snel een broek gekocht ivm de regen.
de instructeur.vond dat ik snel leerde en gaat direct examen aanvragen :)

bommelding @ centraal station en de metro is daardoor afgesloten ffs

GVD%@#^@ ik moet nog de deur uit,
boodschappen doen....... wat een klojoi zooi........
Net terug ff een fiets geleend,
mijn klauwen zitten NU onder de smeer , en ik heb ff de hele scheld bak leeg gegooid :mad::mad::rolleyes:

kon ook lekker terug lopen ,....

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse

misschien kun je help mijn man is klusser bellen en zeggen dat het allemaal je man zijn schuld is dat het zo echt niet meer gaat?

als ik jou was zou ik alvast beginnen met de keuken er uit te slopen.

motorles was vet. beetje jammer dat ik anderhalf uur te laat was omdat ze niet duidelijk hadden aangegeven bij welke ik moest zijn. eerst nog.ff snel een broek gekocht ivm de regen.
de instructeur.vond dat ik snel leerde en gaat direct examen aanvragen :)

Na één les al examen voor AVB aanvragen? Doe je goed dan :eek: Hoeveel lesuren dacht je instructeur dat je nodig had voor AVB totaal?

onder andere, ze rijden ondertussen terug buiten stations diamant en astrid

Had al gigantisch pijn in m'n borst, kan amper ademhalen en hoesten doet verschrikkelijk pijn.
Ging ik vandaag m'n rug trainen, geen probleem. Ga ik door me rug tijdens een calve press.
Potverdikkeme, 2 dagen m'n rug oefeningen van fysio niet kunnen doen ivm ziekte en dan krijg ik dit

Die dingen volgen elkaar altijd op: wet van Murphy. Bekijk het positief, nu even balen en over langere tijd maar dan ben je er wss weer een tijdje vanaf.

Beterschap kerel !

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:43 ----------

Sanca = beescht ! Dit hoort in wat maakte je vandaag aan het lachen !

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:44 ----------

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse

Heb jij geen bahco in huis :eek: (of voorhamer)

Ja zal in België maar eens je koffer moeten vergeten.
Wordt hij opgeblazen :roflol:

zou niet liever hebben dat dit gedaan wordt met jullie soort's bagage.

moet geen hollanderaids.

Waz_met_jou.png

misschien kun je help mijn man is klusser bellen en zeggen dat het allemaal je man zijn schuld is dat het zo echt niet meer gaat?

als ik jou was zou ik alvast beginnen met de keuken er uit te slopen.

Neh, k vind t te leuk om zelf te doen joh en die übersofte presentator... Yuk

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:44 ----------

Heb jij geen bahco in huis :eek: (of voorhamer)

Nope, of nou ja, die ik heb was te klein
(Voorhamer bewaar ik voor als t resultaat tegenvalt)

T idee was leuk, was een klein detail vergeten

Rijd zo even langs d'r, neem mijn snap-on tools mee ! Karma 4 life !

Ben al klaar! (Yes I'm proud)

Terug
Naar boven