- Waardering
- 2.745
Dus 97% van je pösts zijn pure BS ?
Je moet mijn posts met een korreltje zout nemen lief moraalriddertje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus 97% van je pösts zijn pure BS ?
Je moet mijn posts met een korreltje zout nemen lief moraalriddertje.
elkaar onthoofden heeft niks te maken met natuurlijke selectie, scheefgegroeide randdebiel

Mwaa uiteindelijk komt t toch neer op de sterkste zal overleven terwijl ze ondertussen allemaal andere criminelen uitmoorden.
Het enige kwalijke is dat er regelmatig onschuldige het slachtoffer van worden.
---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 17:13 ----------
Had eigenlijk moeten zeggen mijn mening![]()
Natuurlijke selectie heeft ook niks met "de sterkste" te maken, of toch niet in die zin.

Net terug ff een fiets geleend,GVD%@#^@ ik moet nog de deur uit,
boodschappen doen....... wat een klojoi zooi........

Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse
motorles was vet. beetje jammer dat ik anderhalf uur te laat was omdat ze niet duidelijk hadden aangegeven bij welke ik moest zijn. eerst nog.ff snel een broek gekocht ivm de regen.
de instructeur.vond dat ik snel leerde en gaat direct examen aanvragen![]()
Hoeveel lesuren dacht je instructeur dat je nodig had voor AVB totaal?bommelding @ centraal station en de metro is daardoor afgesloten ffs
Had al gigantisch pijn in m'n borst, kan amper ademhalen en hoesten doet verschrikkelijk pijn.
Ging ik vandaag m'n rug trainen, geen probleem. Ga ik door me rug tijdens een calve press.
Potverdikkeme, 2 dagen m'n rug oefeningen van fysio niet kunnen doen ivm ziekte en dan krijg ik dit
Aan alles gedacht en gehaald om met m'n badkamer te beginnen (voegen eruit en opnieuw voegen) heb ik geen gereedschap om m'n kraan enzo af te kunnen koppelen...scheisse
(of voorhamer)
Ja zal in België maar eens je koffer moeten vergeten.
Wordt hij opgeblazen![]()
zou niet liever hebben dat dit gedaan wordt met jullie soort's bagage.
moet geen hollanderaids.
misschien kun je help mijn man is klusser bellen en zeggen dat het allemaal je man zijn schuld is dat het zo echt niet meer gaat?
als ik jou was zou ik alvast beginnen met de keuken er uit te slopen.
---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:44 ----------
Heb jij geen bahco in huis(of voorhamer)
Rijd zo even langs d'r, neem mijn snap-on tools mee ! Karma 4 life !