Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte man!
Linker arm wordt langzaam sterker dan rechter
Was de bedoeling dat mijn linker arm bijtrok, maar dit![]()
Sterkte.

Sterkte.
Werd wakker met verschrikkelijke pijn in mijn nek. Weet niet hoe te zitten of liggen.
wat eraan te doen? wil morgen wel trainen...
Voor nu de roze rakkers erin... kan niet eens fatsoenlijk zitten.

Ik leg er zo nu en dan een kruik in. Verder coltruitje aan.Warm houden en toch proberen te bewegen. Meer kun je niet doen ben ik bang.. succes ermee. Digiknuf

Ik leg er zo nu en dan een kruik in. Verder coltruitje aan.
en ja.. bewegen lukt wel. Moet echt wel om de 10 minuten gaan staan en lopen omdat het anders niet gaat.
Thanks.![]()

Ik weet het niet.. heb van de week wat te zwaar getild op mijn werk denk ik...Ik hoop voor je dat het morgen weg is.. maar als ik je zo hoor..
Ik heb het paar weken terug gehad.. te gespannen een foto bewerkt.. week lang last. Ook aantal dagen niet wezen trainen.

Ik weet het niet.. heb van de week wat te zwaar getild op mijn werk denk ik...
Ik blijf hoop houden dat het morgen beter gaat.![]()
pff nee is al van gisteren op oké vandaag kan ik zonder, maar morgen moet ik echt hebben. fcking chestday zonder proteineJe weet vast wel ergens nog wat geld te vinden toch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mrja dan even paar dagen alleen op voeding zeker
dan maar terug bestellen 
pff nee is al van gisteren op oké vandaag kan ik zonder, maar morgen moet ik echt hebben. fcking chestday zonder proteinemrja dan even paar dagen alleen op voeding zeker
dan maar terug bestellen
![]()

Thanks voor de tip.Ik wil je absoluut niet bang maken hoor maar ik werd een paar maanden geleden wakker met pijn in de nek en schouders en bleek een slijmbeursontsteking in de schouder te zijn.
Dat zal bij jou zeker niet het geval zijn maar als het aanhoudt.. laat er dan wel even naar kijken!

Thanks voor de tip.
Het is nu puur mijn nek. Heb gewoon moeite en pijn om hem overeind te houden. Schouders heb ik geen last van. Lopen gaat goed als ik helemaal rechtop sta. maar zitten en liggen is een ramp.
Ik hou het in de gaten. Merci nogmaals.
Hoop wel dat jouw ontsteking inmiddels weg is!
Das echt balen. Ik hoop toch dat het snel allemaal bijtrekt voor je!De ontsteking is weg gelukkig maar heb nog steeds niet (of eigenlijk bij lange na niet) de kracht terug in m'n schouder. Ik heb er te lang mee rondgelopen voordat er daadwerkelijk iets aan gedaan is,