AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Aan me huiswerk beginnen wat ik morgen op heb. Sterf toch, ik moest er eerder aan beginnen :(

Nee, want als er een kip in een ei zit is het een kippenei.

De mutatie of selectie die zorgt dat de volgende vogel een kip als definitie krijgt vind plaats tijdens de bevruchting. Het is niet zo dat een gans een ei legt met ganzen DNA en er vervolgens een kip uit komt.
De moderne wetenschap is al ver. Zou me niet verbazen moest men bevruchte eicel van bv een krokodil (of een ander dier dat dichter verwant is al croco niet lukt) in de kip inbrengen voor het ei gevormd is. Dat er dan een schaal rond dat ei ontstaat van die kip. Maar dat ei ziet er dan niet uit als een kroko ei maar als een kippenei.
En als je bv 'kippenei' opzoekt in een woordenboek krijg je 'ei gelegd door een kip' dus die bevruchte eicel die in de kip wordt ingeplant wordt gelegd door de kip en noemt dus kippenei. Ook al komt er een kroko uit.

:flipoff:

Laatst bewerkt:
:roflol:

Blijf er bij dat een ei waar een kip in zit een kippenei is.

Wie was er eerder? Een kip of een ei.

train je bij christelijke sportschool ofzo dat ze met pinksterren dicht zijn?

Is toch nationale vrije dag?

Vind wel jammer dat ze dan dicht zijn want met pinksteren is altijd kermis hier, scheelt dan al snel met hoeveel superdudes in de weg zitten tijdens het trainen

:roflol:

Blijf er bij dat een ei waar een kip in zit een kippenei is.
Onlogische redenering.
Want enkel de dooier bestaat uit materiaal waaruit de kip/ander dier ontstaat.
De schaal wordt gevormd uit materiaal van de moeder.
Dus dat kan je onmogelijk een krokodillendooier met een kippenomhulsel, die door de kip gelegd wordt een kroko-ei noemen. Dus mijn redenering blijft juist.

Ik heb 2 mogelijkheden geboden.
Ofwel vanuit het ei in het algemeen.
Of vanuit een kippenei, maar om van een kippenei te spreken moet het 100% kip zijn, dooier als schaal.

Dus jouw redenering kan nooit kloppen.

Wat was er eerder de Nederlander of de Belg?

Onlogische redenering.
Want enkel de dooier bestaat uit materiaal waaruit de kip/ander dier ontstaat.
De schaal wordt gevormd uit materiaal van de moeder.
Dus dat kan je onmogelijk een krokodillendooier met een kippenomhulsel, die door de kip gelegd wordt een kroko-ei noemen. Dus mijn redenering blijft juist.

Ik heb 2 mogelijkheden geboden.
Ofwel vanuit het ei in het algemeen.
Of vanuit een kippenei, maar om van een kippenei te spreken moet het 100% kip zijn, dooier als schaal.

Dus jouw redenering kan nooit kloppen.

http://www.quest.nl/vraag-en-antwoord/wat-kwam-eerst-de-kip-of-het-ei

Iemand heeft mijn fanclub verlaten.

internet-bro-fist.jpg

Degene die m'n fanclub heeft verlaten deed dit waarschijnlijk uit gebrek aan credentialen.

+1 getxxl

Dat is vanuit de visie van die wetenschapper. Die vertrekt uit de zelfde positie als xyzyx, adhv wat er in zit.
Maar zoals ik al zei, dat ei bestaat niet enkel uit materiaal van wat er uit komt maar ook van de moeder. Dus dan is het geen 100% kippenei. Moest men na het hakken de schaal onderzoeken zou men concluderen dat hij van de moeder afkomstig is. Zie bv met dat vb met de kroko. De schaal waar hij uit kwam zou na onderzoek een kippeneischaal zijn.

Het moeten constateren dat ik doelwit geworden ben van een laten-we-iemand-zijn-gebruikers-cp-vernachelen actie.
Betreurenswaardig dit.

Ultra katabool weekend.. Veel frituur, bier en ellende.

Terug
Naar boven