MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Decibel is ausverkauft :mad: In nog geen uur tijd :eek:
K*t B2S, 9 tickets per keer kunnen aanschaffen, maak het de handelaren nog makkelijker :mad:

Hele moederdag vergeten en moet nu nog wat gaan halen. Dikke onzin dag.

Weet niet eens wat ik moet halen

Mensen die dit soort shit liken en sharen op facebook:

We have 2,839 Samsung Galaxy S4's which can't be sold because they're unsealed so we are giving them out for free to some lucky people!

Want To Get One? Just "Share" this photo and "Like" our page.

Competition ends on the 21st May 2013, Good luck. ~ Samsung!

Ja hoor, iemand dieomgerekend 1,7 miljoen aan telefoons weggeeft, wat denk je zelf...

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 15:43 ----------

Hele moederdag vergeten en moet nu nog wat gaan halen. Dikke onzin dag.

Weet niet eens wat ik moet halen
Haal wat ik ieder jaar haal, een doos merci ;)

weer op me arm geslapen:mad: werd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen:mad: wie heeft dit nog meer? en wat werkt preventief:scratch:

..

Laatst bewerkt:
weer op me arm geslapen:mad: werd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen:mad: wie heeft dit nog meer? en wat werkt preventief:scratch:
Ik heb dat echt every single night. Heb het zelfs als ik op m'n rug slaap en m'n arm ligt op m'n buik.

Ik heb dat echt every single night. Heb het zelfs als ik op m'n rug slaap en m'n arm ligt op m'n buik.

Gelukkig heb ik het niet iedere nacht, maar was jouwe ook compleet verdoofd, in de zin van totaal geen motoriek/gevoel? Ik moest hem letterlijk optillen met mij linkerhand.. Gevoel/motoriek komt terug na 20 secs afhangen.

Gelukkig heb ik het niet iedere nacht, maar was jouwe ook compleet verdoofd, in de zin van totaal geen motoriek/gevoel? Ik moest hem letterlijk optillen met mij linkerhand.. Gevoel/motoriek komt terug na 20 secs afhangen.
Jep.

Story of my life. Doe je je arm onder je kussen? Probeer te leren met je arm langs je lichaam te slapen, dat werkt vaak wel.

24/7.. heel irrie maar heb het in heel mijn linkerkant :)

Je kan er weinig aan doen.. niet erop gaan liggen :p

Heb ik ook. Ergens logisch wel aangezien je afklemt, dat uren aan een stuk. Op rug slapen levert bij mij half slapend been op, na wat beweging (doorbloeding) niets meer aan de hand. Wat preventief kan helpen: niets denk ik. Zou me niet te druk om maken ook, als het na wakker worden ook weer snel weg is. Mogelijk ook iets te maken met wat kortere spieren dan de niet BB-er ? Heb in mijn vroegere, serieuze, tijd van BB ook te maken gehad met afknellen zenuwen door te korte spieren.

Edit: schiet me tip te binnen, maar wel een ouderwetse. Kreeg ik toen ik niet op mijn linkerzijde kon liggen door schouderblessure. Mits je in shirt ofzo slaapt, laat er een nootje, knikker oid in stikken aan die kant waar je niet op mag liggen. Als je in je slaap op die zijde draait vind het lichaam dat niet prettig en draai je terug. Nooit aan meegedaan maar mogelijk dat jij er wel wat aan hebt.

Hier nog een... en mijn been doet dat helaas ook.. lastig als je op wil staan en je been wil ook niet...
wat eraan te doen?? wist ik het maar. het is gewoon reuze irritant.. been is bij mij vnl links.. armen beide...
ook bij regelmaat gewoon dat mijn handen blauw worden en gevoelloos.. ben er nog niet achter wat dat is...

3km is het net niet idd :D
Overigens is het hier (A'dam) nu droog, en in braboland ook hoorde ik net :D
Daar nog niet dan ?

......

Is het eindelijk droog genoeg om naar de sportschool te fietsen, knapt m'n trapper gewoon af na 1km fietsen. Fiets dus aan de kant gezet en 2km naar de sportschool gelopen. Daar iemand gezocht die me thuis af kon zetten en m'n fiets in de kofferbak kunnen gooien. Nu alleen geen fiets meer :(

......

Is het eindelijk droog genoeg om naar de sportschool te fietsen, knapt m'n trapper gewoon af na 1km fietsen. Fiets dus aan de kant gezet en 2km naar de sportschool gelopen. Daar iemand gezocht die me thuis af kon zetten en m'n fiets in de kofferbak kunnen gooien. Nu alleen geen fiets meer :(

19 jaar.........bloei van zijn leven.....gedwongen cardio........

Ik moest 16 km fietsen naar school, 16 terug. Door weer en wind, ons moeder had geen auto dus ik moest wel. En ik kwam er nog makkelijk vanaf. Serieus man, je bent een sportman, 3 km is niks voor iemand die zo fanatiek is.

Trouwens net mijn custom made Corano verkocht, anders had je een goeie deal gehad voor een goede fiets !

Kan ik je interesseren voor mijn vrouw, net een kameel, die sleept en waggelt je zo naar de gym :D

Wie kan helpen met een stukje statistiek??

Opgave 5
De besteding aan chips per week van een huishouden is normaal verdeeld met een gemiddelde
van 6 euro en een standaarddeviatie van 1,50 euro.
Bereken de kans dat 25 willekeurige huishoudens in een week gemiddeld hoogstens 6,50 euro
uitgeven aan chips.

Enige opgave waar ik niet uitkom

Dude, je bent toch wel bekend met 'n normaal verdeling en wat 'n SD is?

Dude, je bent toch wel bekend met 'n normaal verdeling en wat 'n SD is?

Docent was ziek toen ze dit moest uitleggen en in uitleg van boek werken ze met percentages??

Weet dat ik iets moet doen met de normale verdeling en binomiale verdeling, maar wat.... xD

Rest van de opgaven kwam ik makkelijk uit, alleen zodra ze gaan combineren ben ik de weg kwijt. Ben blij dat ik niet meer dan dit beetje statistiek hoef te doen voor mijn opleiding

Terug
Naar boven