- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3km is het net niet idd
Overigens is het hier (A'dam) nu droog, en in braboland ook hoorde ik net![]()
Daar nog niet dan ?
We have 2,839 Samsung Galaxy S4's which can't be sold because they're unsealed so we are giving them out for free to some lucky people!
Want To Get One? Just "Share" this photo and "Like" our page.
Competition ends on the 21st May 2013, Good luck. ~ Samsung!
Haal wat ik ieder jaar haal, een doos merciHele moederdag vergeten en moet nu nog wat gaan halen. Dikke onzin dag.
Weet niet eens wat ik moet halen

Ik heb dat echt every single night. Heb het zelfs als ik op m'n rug slaap en m'n arm ligt op m'n buik.weer op me arm geslapenwerd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen
wie heeft dit nog meer? en wat werkt preventief
![]()
Ik heb dat echt every single night. Heb het zelfs als ik op m'n rug slaap en m'n arm ligt op m'n buik.
Jep.Gelukkig heb ik het niet iedere nacht, maar was jouwe ook compleet verdoofd, in de zin van totaal geen motoriek/gevoel? Ik moest hem letterlijk optillen met mij linkerhand.. Gevoel/motoriek komt terug na 20 secs afhangen.
Eerlijk gezegd nooit op gelet.Is het bij jou ook altijd/meestal een specifieke arm, of juist willekeurig?
Story of my life. Doe je je arm onder je kussen? Probeer te leren met je arm langs je lichaam te slapen, dat werkt vaak wel.weer op me arm geslapenwerd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen
![]()
weer op me arm geslapenwerd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen
![]()

weer op me arm geslapenwerd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen
![]()
Hier nog een... en mijn been doet dat helaas ook.. lastig als je op wil staan en je been wil ook niet...weer op me arm geslapenwerd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen
![]()
3km is het net niet idd
Overigens is het hier (A'dam) nu droog, en in braboland ook hoorde ik net![]()
Daar nog niet dan ?

......
Is het eindelijk droog genoeg om naar de sportschool te fietsen, knapt m'n trapper gewoon af na 1km fietsen. Fiets dus aan de kant gezet en 2km naar de sportschool gelopen. Daar iemand gezocht die me thuis af kon zetten en m'n fiets in de kofferbak kunnen gooien. Nu alleen geen fiets meer![]()

Opgave 5
De besteding aan chips per week van een huishouden is normaal verdeeld met een gemiddelde
van 6 euro en een standaarddeviatie van 1,50 euro.
Bereken de kans dat 25 willekeurige huishoudens in een week gemiddeld hoogstens 6,50 euro
uitgeven aan chips.
Dude, je bent toch wel bekend met 'n normaal verdeling en wat 'n SD is?