Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat Sjors echt is twijfel ik niet aan. Nuke zou ik niet weten.

vrouwen op het internet bestaan niet

Het eten smaakt er niet beter door jammer genoeg.

hoi

Laatst bewerkt:
Gisteren een 25kg schijf op me tenen laten stuiteren tijdens het opruimen (ik dacht slim te zijn door me tenen te buigen zodat het er naast zou vallen maar het viel er precies op). Linker kant van me rechtervoet helemaal blauw en 3 tenen die ik niet kan bewegen :(

• Like
Waarderingen: mat
Missneuk vind al die (positieve of negatieve ,maakt niet uit) aandacht alleen maar leuk snappen jullie jongens dat niet..:headbang::headbang:

beetje jammer dat je me naam beetje verkeerd schrijft :o

en neehoor zit daar helemaal niet op te wachten.. waarom zou ik dat leuk moeten vinden?

:popcorn2:

this gun be good

Er is een verschil tussen aandacht leuk vinden en gewoon de attention wh*re uithangen. Just sayin.

Ooops typfoutje denk ik. :o

Frapant dat je dan overal op reageert als het je niks uitmaakt en alleen in wat maakt je dag goed/heeft je dag verpest post. Zegt in mijn ogen genoeg + het bijkomend feit dat ineens als je foto's weg zijn.

:roflol: Geloof me, dat verschil bestaat niet hoor. Vrouw » Vrouw = afgunst, jaloezie etc etc etc.
Jullie zijn allemaal aandachtsh**ren, of jullie zijn het allemaal niet :D

inb4 michelle22 is een kloontje van marcel3000.

michelle22 zal wel een kloon van marcel tweeduizend zijn

Ik blijf nog steeds zeggen dat die missnuke en sjors fake zijn, time will tell.
Weet nog toen ze beide net nieuw waren en deden alsof ze jaren op dbb zitten

Volgens mij is miss nuke een trollaccount van swagger dat zoveel mogelijk mensen probeert te irriteren. Beetje jammer dat iedereen hem maar blijft quoten, op die manier heeft een negeerfunctie niet echt nut.

Terug
Naar boven