XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Volgens mij is miss nuke een trollaccount van swagger dat zoveel mogelijk mensen probeert te irriteren. Beetje jammer dat iedereen hem maar blijft quoten, op die manier heeft een negeerfunctie niet echt nut.

Die hele negeerfunctie werkt idd niet als men de geneggde maar blijft quoten idd :mad:

Er is maar 1 iemand bij wie die goed werkt bij mij, dat is J4ck :D Niemand wil hem quoten :roflol:

Er is een verschil tussen aandacht leuk vinden en gewoon de attention wh*re uithangen. Just sayin.

Ooops typfoutje denk ik. :o

Frapant dat je dan overal op reageert als het je niks uitmaakt en alleen in wat maakt je dag goed/heeft je dag verpest post. Zegt in mijn ogen genoeg + het bijkomend feit dat ineens als je foto's weg zijn.

Moppie ik ben hier nog niet zo lang maar kan je zeggen dat ik voor Sjors en Nuke tóch wel respect heb.
Doen mee maar doen wél lekker hun eigen ding.

Jij die jezelf als spuitelfje ineens in de discussie mengt en hard met de meute meelult komt over als,
Heee kijk eens wat ik durf te zeggen :eek: stoer he! Vinden jullie me nu lief?
Best een dikke fail :D dát is nu net attention whoring puur sang ;)

inb4 michelle22 is een kloontje van marcel3000.

:roflol:
Wat schuif je haar jonguh :P :P

30463630.jpg

Jaloezie is een teken van onzekerheid/verlatingsangst (iig als je samen bent met iemand). Mehh :p
Klopt is puur onzekerheid.
Moppie ik ben hier nog niet zo lang maar kan je zeggen dat ik voor Sjors en Nuke tóch wel respect heb.
Doen mee maar doen wél lekker hun eigen ding.

Jij die jezelf als spuitelfje ineens in de discussie mengt en hard met de meute meelult komt over als,
Heee kijk eens wat ik durf te zeggen :eek: stoer he! Vinden jullie me nu lief?
Best een dikke fail :D dát is nu net attention whoring puur sang ;)

:roflol:
Wat schuif je haar jonguh :P :P
Moppie? :roflol:
Ik zeg alleen mijn mening meer niet. Dat terzijde ik heb jou hier verder nooit gezien dus hoezo meng jij je nu in deze discussie ;).

Voor sjors heb ik alle respect,zij post tenminste ook nuttige informatie etc. Dat kan ik van missnuke niet zeggen. Ik zeg gewoon wat ik denk,niet meer en niet minder.

Geweldig hoe iedereen direct z'n mening klaar heeft zodra er 1 nieuw potentieel vrouwelijk lid op dit forum post...:D juist die aandacht is wat 'attention whoring' in de hand speelt. Laat ze lekker posten en als jij denkt dat er een gast achter het scherm zit bij desbetreffend account, daar is een ignore functie voor. Steek die energie liever in LIFTEN phaggots :p

Klopt is puur onzekerheid.

Moppie? :roflol:
Ik zeg alleen mijn mening meer niet. Dat terzijde ik heb jou hier verder nooit gezien dus hoezo meng jij je nu in deze discussie ;).

Voor sjors heb ik alle respect,zij post tenminste ook nuttige informatie etc. Dat kan ik van missnuke niet zeggen. Ik zeg gewoon wat ik denk,niet meer en niet minder.

Moppie ja :D denk zal lief beginnen voordat ik je attention wh*re ga noemen, lief he :o
Maare dat komt omdat ik vrij nieuw ben moppie.
Als je zoals ik net zei niet als een spuitelfje binnen had komen vallen zou je gezien hebben dat ik hier inmiddels al meer gepost heb hoor ;)
Maar goed, jij jou mening, ik de mijne.

wel lekker he ineens al die aandacht :P

Marcel echt, kappe nu :roflol:

Moppie ja :D denk zal lief beginnen voordat ik je attention wh*re ga noemen, lief he :o
Maare dat komt omdat ik vrij nieuw ben moppie.
Als je zoals ik net zei niet als een spuitelfje binnen had komen vallen zou je gezien hebben dat ik hier inmiddels al meer gepost heb hoor ;)
Maar goed, jij jou mening, ik de mijne.

wel lekker he ineens al die aandacht :P

Marcel echt, kappe nu :roflol:
Wat heeft GetXXL hier weer mee te maken? :dunno:

vanmorgen halfwakker m'n neus gesnoten in het tissue waar ik gisterenavond m'n kwak had ingespoten :barf:

Terug
Naar boven