- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
vanmorgen halfwakker m'n neus gesnoten in het tissue waar ik gisterenavond m'n kwak had ingespoten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanmorgen halfwakker m'n neus gesnoten in het tissue waar ik gisterenavond m'n kwak had ingespoten![]()

![]()
![]()
Geeft ineens een heel andere definitie aan 'een witte neus'![]()

Met of zonder photoshop?
Kloontje of jelly b*ch die aandacht wilMissneuk vind al die (positieve of negatieve ,maakt niet uit) aandacht alleen maar leuk snappen jullie jongens dat niet..![]()
Btw, waarom moeten we Nuke haten?
Is het een nieuwe trent? Of is de tent in het algemeen vrouwen haten?
Killy haten was leuker hoor
Of zijn jullie allemaal p*ssy en zoeken jullie een makkelijker doelwit dan iemand die je zou kunnen opblazen?![]()

Je moet begrip hebben voor Killy, bompakketten voorbereiden kost veel tijd hé

Je moet begrip hebben voor Killy, bompakketten voorbereiden kost veel tijd hé![]()
ik gaf missnuke karma en gaat ze lopen huilie dat ik 19 ben![]()
Ben jij 19!
ezo?Heel DBB uitroeien is een hele opgave hé, vereist goede voorbereidinghij had voorbereid moeten zijn vind ik. dit duurt te lang, dan ist nie leuk meer

Ben jij 19!
Dan moet je wel dikke kak**** zijn, kl***zak, mier met een bijenhoofd! Jij lange teen! Jij navelpiercing! Jij haartje in de olspleet!ezo?
---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 10:24 ----------
Heel DBB uitroeien is een hele opgave hé, vereist goede voorbereiding![]()
Sjah, maar Killy wil aanbeden worden als godheid, dan heb je wel wat meer nodig dan een elkedaags bommetjeeen goede terrorist had schijt aan accuratie. gewoon bom erop

Adapter van de router stuk. Dreambox en dus sateliet eruit, muziek dood, chromebook dood. Mobiel netwerk koppelen slaat ook nergens op want traag.
Lekker slim ook om werkelijk alles aan elkaar te koppelen.
Nu ben ik geirriteerd omdat ik wil dat alles gewoon werkt en omdat ik geen (audio)visuele prikkelingen krijg en omdat ik naar buiten moet voor een nieuwe kabel (regen) en mijn haar daar pluizig van wordt.
Godsamme!!

Jij bent toch ook fake volgens sommigen, dus je haar bestaat niet, dus het kan niet nat worden. Hah! Wat heb je daar op te zeggen?Adapter van de router stuk. Dreambox en dus sateliet eruit, muziek dood, chromebook dood. Mobiel netwerk koppelen slaat ook nergens op want traag.
Lekker slim ook om werkelijk alles aan elkaar te koppelen.
Nu ben ik geirriteerd omdat ik wil dat alles gewoon werkt en omdat ik geen (audio)visuele prikkelingen krijg en omdat ik naar buiten moet voor een nieuwe kabel (regen) en mijn haar daar pluizig van wordt.
Godsamme!!
. Ik wens je veel succes met een lichaam te vinden zodat je echt kan worden
.