MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vanmorgen halfwakker m'n neus gesnoten in het tissue waar ik gisterenavond m'n kwak had ingespoten :barf:

haha_simpsons.jpg

hijs met ze neus in de boter gevallen :roflol:

2de dag dat ik met buikgriep zit :( gisteren niks kunnen eten... all gains lost :(

Btw, waarom moeten we Nuke haten?
Is het een nieuwe trent? Of is de tent in het algemeen vrouwen haten?

Killy haten was leuker hoor :dunno:
Of zijn jullie allemaal p*ssy en zoeken jullie een makkelijker doelwit dan iemand die je zou kunnen opblazen? :dunno:

• Like
Waarderingen: mat
Btw, waarom moeten we Nuke haten?
Is het een nieuwe trent? Of is de tent in het algemeen vrouwen haten?

Killy haten was leuker hoor :dunno:
Of zijn jullie allemaal p*ssy en zoeken jullie een makkelijker doelwit dan iemand die je zou kunnen opblazen? :dunno:

ja

killy reageert niet, das nie leuk

ik gaf missnuke karma en gaat ze lopen huilie dat ik 19 ben:eek!:

ik gaf missnuke karma en gaat ze lopen huilie dat ik 19 ben:eek!:
:eek: Ben jij 19!
Dan moet je wel dikke kak**** zijn, kl***zak, mier met een bijenhoofd! Jij lange teen! Jij navelpiercing! Jij haartje in de olspleet! :dunno: ezo?

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 10:24 ----------

hij had voorbereid moeten zijn vind ik. dit duurt te lang, dan ist nie leuk meer
Heel DBB uitroeien is een hele opgave hé, vereist goede voorbereiding :dunno:

:eek: Ben jij 19!
Dan moet je wel dikke kak**** zijn, kl***zak, mier met een bijenhoofd! Jij lange teen! Jij navelpiercing! Jij haartje in de olspleet! :dunno: ezo?

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 10:24 ----------

Heel DBB uitroeien is een hele opgave hé, vereist goede voorbereiding :dunno:

een goede terrorist had schijt aan accuratie. gewoon bom erop

Adapter van de router stuk. Dreambox en dus sateliet eruit, muziek dood, chromebook dood. Mobiel netwerk koppelen slaat ook nergens op want traag.
Lekker slim ook om werkelijk alles aan elkaar te koppelen.

Nu ben ik geirriteerd omdat ik wil dat alles gewoon werkt en omdat ik geen (audio)visuele prikkelingen krijg en omdat ik naar buiten moet voor een nieuwe kabel (regen) en mijn haar daar pluizig van wordt.

Godsamme!!

Adapter van de router stuk. Dreambox en dus sateliet eruit, muziek dood, chromebook dood. Mobiel netwerk koppelen slaat ook nergens op want traag.

Nu ben ik geirriteerd omdat ik wil dat alles gewoon werkt en omdat ik geen (audio)visuele prikkelingen krijg en omdat ik naar buiten moet voor een nieuwe kabel (regen) en mijn haar daar pluizig van wordt.

Godsamme!!

je mag mij wel bellen hoor :D

85 euro per uur, srs

Godsamme!!
Jij bent toch ook fake volgens sommigen, dus je haar bestaat niet, dus het kan niet nat worden. Hah! Wat heb je daar op te zeggen?
Btw, hoe zwaar kwam het aan om te ontdekken dat je niet echt bent? Blijkbaar ben je gewoon een hersenspinsel van iemand :dunno:. Ik wens je veel succes met een lichaam te vinden zodat je echt kan worden :(.

:scratch:

• Like
Waarderingen: Vonk
Sjors is wel cool , al zeg ik het zelf !!!
ik was er wel eentje van ....

Ik snap het gezeur niet. Ik moet de eerste niet aardige chick hier nog tegenkomen eigenlijk ;)

Jaja WK alert zeker :o

Behandel mensen met respect en ze zullen dat ook met jou doen (99/100) Die ene uitzondering gewoon geen aandacht geven ;)

Mijn post op sjors was maar trollpost, d8 dat wel duidelijk was :roflol:

En ik ga gewoon mee.........

Terug
Naar boven