XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ooo lekker hoor !

Mijn post op sjors was maar trollpost, d8 dat wel duidelijk was :roflol:

Weet je Sjors is gewoon droomvrouw voor velen van hier, ze heeft verstand van de meest mannelijke dingen, heeft een lekker lichaam en dito koppie. (subjectief)

De meeste hebben een stuck up b*ch thuis zitten op de bank, die niets van technische zaken snappen en waar hun mond openvalt van de meest simpele vragen/woorden.

Als Sjors dan om de hoek komt kijken hier, dan moet ze wel Fake zijn, want zoiets bestaat niet in hun kleine wereldje :D

Nouja zo zie ik het iig graag ;)

:roflol: een wijf op mijn werk zit al 2 jaar te zagen dat ze het moeilijk heeft met haar studies, ze zag het niet meer zitten ....

Lees ik niet op facebook: 'Woooow, afstuderen met 93% !'

edit: :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Nvm, het was voor haar dwarsfluit en niet voor haar studies
:haha:

Weet je Sjors is gewoon droomvrouw voor velen van hier, ze heeft verstand van de meest mannelijke dingen, heeft een lekker lichaam en dito koppie. (subjectief)

De meeste hebben een stuck up b*ch thuis zitten op de bank, die niets van technische zaken snappen en waar hun mond openvalt van de meest simpele vragen/woorden.

Als Sjors dan om de hoek komt kijken hier, dan moet ze wel Fake zijn, want zoiets bestaat niet in hun kleine wereldje :D

Pics? :dunno:
Open mond kan best wel handig zijn hoor :( :dunno:

Heb nog niet genoeg posts van Sjors gezien om goeie mening te hebben :p Voor mij nog big mystery wat voor iemand ze is.

:haha:
Spreek eens voor jezelf. Wat weet jij nu van het privéleven van andere leden?

t*ring 5 paginas geslijm, wtf hou eensop.

t*ring 5 paginas geslijm, wtf hou eensop.
killer_slime.jpg

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 10:59 ----------

Werkt ook goed anaal :)

weet je sjors is gewoon droomvrouw voor velen van hier, ze heeft verstand van de meest mannelijke dingen, heeft een lekker lichaam en dito koppie. (subjectief)

de meeste hebben een stuck up b*ch thuis zitten op de bank, die niets van technische zaken snappen en waar hun mond openvalt van de meest simpele vragen/woorden.

Als sjors dan om de hoek komt kijken hier, dan moet ze wel fake zijn, want zoiets bestaat niet in hun kleine wereldje :d

nouja zo zie ik het iig graag ;)
whiteknight

Haha /care, ik heb een vriendin, dus ik heb niks te halen hier ;)
Er zitten gewoon teveel lompe boeren, teveel mensen met een IQ <100 en onnozele trollen hier.. :rolleyes:

Haha /care, ik heb een vriendin, dus ik heb niks te halen hier ;)
Er zitten gewoon teveel lompe boeren, teveel mensen met een IQ <100 en onnozele trollen hier.. :rolleyes:

en dan heb je ook nog e-hero's die denken dat de trollers ook maar een **** geven om wat je zegt :trollface:

Terug
Naar boven