naar zee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naar zee

Je mag nog steeds mee naar zee hoor

Mijn post op sjors was maar trollpost, d8 dat wel duidelijk was![]()

een wijf op mijn werk zit al 2 jaar te zagen dat ze het moeilijk heeft met haar studies, ze zag het niet meer zitten ....
Lees ik niet op facebook: 'Woooow, afstuderen met 93% !'
edit:![]()
Nvm, het was voor haar dwarsfluit en niet voor haar studies

Pics?Weet je Sjors is gewoon droomvrouw voor velen van hier, ze heeft verstand van de meest mannelijke dingen, heeft een lekker lichaam en dito koppie. (subjectief)
De meeste hebben een stuck up b*ch thuis zitten op de bank, die niets van technische zaken snappen en waar hun mond openvalt van de meest simpele vragen/woorden.
Als Sjors dan om de hoek komt kijken hier, dan moet ze wel Fake zijn, want zoiets bestaat niet in hun kleine wereldje
Nouja zo zie ik het iig graag![]()

Voor mij nog big mystery wat voor iemand ze is.Weet je Sjors is gewoon droomvrouw voor velen van hier, ze heeft verstand van de meest mannelijke dingen, heeft een lekker lichaam en dito koppie. (subjectief)
De meeste hebben een stuck up b*ch thuis zitten op de bank, die niets van technische zaken snappen en waar hun mond openvalt van de meest simpele vragen/woorden.
Als Sjors dan om de hoek komt kijken hier, dan moet ze wel Fake zijn, want zoiets bestaat niet in hun kleine wereldje
Nouja zo zie ik het iig graag![]()
![]()
Spreek eens voor jezelf. Wat weet jij nu van het privéleven van andere leden?

Werkt ook goed anaal

whiteknightweet je sjors is gewoon droomvrouw voor velen van hier, ze heeft verstand van de meest mannelijke dingen, heeft een lekker lichaam en dito koppie. (subjectief)
de meeste hebben een stuck up b*ch thuis zitten op de bank, die niets van technische zaken snappen en waar hun mond openvalt van de meest simpele vragen/woorden.
Als sjors dan om de hoek komt kijken hier, dan moet ze wel fake zijn, want zoiets bestaat niet in hun kleine wereldje :d
nouja zo zie ik het iig graag![]()
Pestkop

Zal jij het nou echt zelf niet inzien?
Haha /care, ik heb een vriendin, dus ik heb niks te halen hier
Er zitten gewoon teveel lompe boeren, teveel mensen met een IQ <100 en onnozele trollen hier..![]()

en dan heb je ook nog e-hero's die denken dat de trollers ook maar een **** geven om wat je zegt![]()