MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Iedereen is tegen mij en de wereld is heel nie eerlijk wat moet ik dan? Wat moet ik potverdomme dan originele?
:aai:

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 10:21 ----------

Hier is het droog... droog weer is al goed op het moment hahah

Vervelend dat je rottig geslapen hebt.. durf ut bijna niet te zeggen maar hier ook niet je van het
Nou het begint droger te worden.
nu ik nog. :p
Maar balen dat het slapen bij jou ook zo knudde is gegaan....:(

Doe toch niet zo debiel mong**l.

i-do-what-i-want.jpg

zo examen economie en de voorbereiding kon wel wat beter.. hopelijk is dit examen niet zo moeilijk als nederlands maandag.

Trapezius syndroom waar ik al 10 jaar mee loop.
Moet nu weer 9 sessies bij de kinesist gaan + ontstekingsremmers en spierverslappers nemen.
Ben nog maar 7 weken bezig met krachttraining en ik mag geeneens kracht zetten.

Hoppa weer een schijtrekening van z+z, ruim 200 euro, je wordt gewoon helemaal uitgekleed in dit land.

Osonovo rageeee!

Heerlijk om naar te kijken.

Gigantische huurverhoging per 1 juli :eek: :fire:

Gigantische huurverhoging per 1 juli :eek: :fire:

Belachelijk hè? Las toevallig in kader van mijn studie iets over paar dagen terug (heb zelf geen huurhuis :P). Corporaties verhogen de huurprijzen de komende jaren, maar er komen minder nieuwe (nieuwbouw)huurwoningen bij..

[Link niet meer beschikbaar]

Kopen is tegenwoordig zowat voordeliger dan huren.

Net rond gereden in de nieuwe Audi a8 van de directeur van de lokale huurcorperatie.

Moest de benzine zelf betalen :mad:

Ik ben jarig, niet eens een topic

Volgend jaar beter

Zo gek duur is een Audi A8 nou ook weer niet hoor

Zo gek duur is een Audi A8 nou ook weer niet hoor

Nee klopt maar de woningcoöperatie hier is ook niet echt bijzonder groot. Daarnaast geeft hij niet zoveel om auto's, met een salaris van 2 ton en een vrouw die ook over de 80k zit hadden ze wel duurder kunnen rijden dan een 508 en een Volvo cabrio..

Terug
Naar boven