MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik heb ook een keer zon size bult gehad van tegen een deur aan lopen

Doet me denken aan toen ik klein was.

Zat in een snackbar met glazen ramen, zegt een ander kind: kom we gaan naar buiten naar de speeltuin. Ik superblij sprintje trekken naar de deur. Ik had niet door dat het een glazen deur was want er zaten van die vogelprints op geplakt, sprint dus vol tegen die deur aan :roflol:

Resultaat was een mooie bult:o

Wtf m'n buik is helemaal opgezwolle en ik heb geen flauw idee hoe of waarom.
Brood/broodproduct, zetmeel en suikers kunnen daar ook voor zorgen.

Steen gekopt hopelijk komt er geen dikke korst op...
En weer nachtdienst vannacht en di wo do vr
Zinktabletten in huis? Tabletje verpulveren en door creme mengen en t is vaak veel sneller weg. Ja of zinkzalf, maar dat heb je vast niet

Brood/broodproduct, zetmeel en suikers kunnen daar ook voor zorgen.
Bijna alle simpele koolhydraten zorgen voor een opgelazen gevoel volgens mij omdat dit zich snel omzet naar gas toch?

of lul ik nou dom :o

btw meervoudige carbs ( zilvervlies etc ) heb je hier volgens mij minder last van dus mischien moet je je daar de volgende x maar leip aan eten :)

Dat er al 3 dagen een zwart autootje met een blonde vrouw erin mijn parkeerplaats bezet.:mad:

Net na 3 maanden facebook eens weer geactiveerd, direct weer verwijderd werd meteen weer helemaal agressief van die onzin wat mensen erop zetten. Potverdomme wat is er mis met sommige mensen om van elk onzinnige ding in je leven er een foto van te maken en op internet te zetten, ik hoop dat ze snel sterven.

Ben al een hele tijd aan het twijfelen om CM10 op mijn htc one s te zetten. Doen of niet doen? :dunno:

Kan ik ook slecht tegen als mensen mijn plekje pakken terwijl er aan de overkant genoeg ruimte is :(

Ik zet m maar gewoon op de stoep, valt toch niet op in deze achterstandswijk.:o

Keer een kras op haar auto zetten of banden lek prikken en dan aanbellen om te vertellen dat als de auto er morgen weer staat je haar lek prikt.

Hannibal_a-team.jpeg.jpg

een post van marcel3000?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bro je moet echt beter worden in dat omhoog gooien :roflol:
Hehe, opzich gaat t redelijk alleen die hoogste techniek moet er beter in

Jajajajaja je wilde gewoon een pic in de spiegel maken om ons je baardje te laten zien !
Stelt niet veel voor helaasch

Zinktabletten in huis? Tabletje verpulveren en door creme mengen en t is vaak veel sneller weg. Ja of zinkzalf, maar dat heb je vast niet
Denk het niet, heb niet eens paracetamol in huis.

Kan morgen ook nog dan kom ik bij iemand die dat misschien wel heeft?

Hehe, opzich gaat t redelijk alleen die hoogste techniek moet er beter in

Stelt niet veel voor helaasch

Denk het niet, heb niet eens paracetamol in huis.

Kan morgen ook nog dan kom ik bij iemand die dat misschien wel heeft?

Was anders wel een kleine teleurstelling toen ik je naam hoorde door de speakers en je toen zo hard failde :( :(

Was anders wel een kleine teleurstelling toen ik je naam hoorde door de speakers en je toen zo hard failde :( :(

Ow ja dat was hooggooien ja met een zak. Had dat toen niet getraind laatste weken wel wekelijks geoefend.

8 juni weer een wedstrijd en daar zit hooggooien ook in maar dan met 25kg zak ipv 22,5 bij die vorige wedstrijd. ben benieuwd. als het goed is zou die nu wel de 3,5m moeten halen. (in training lukt dat nu wel)

hoere nokia heeft geen contacten op simkaart opgeslagen terwijl ik toch echt bij instelling had aangeven om dat te doen. Ben nu dus alles kwijt :fuu: :mad:

Verkapt-kijk-mij-contacten-hebben.

Is k*t, moet ik weer op facebook vragen of mensen hun nummer kunnen geven etc.

Hoop dat ik aankoopbon nog ergens vind om gebruik te maken van de nokia garantie, die connector voor opladen enzo zit los. goedkope zooi nokia

Terug
Naar boven