MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Grapjassen die begeleiders. Ik probeerde al sinds april een afspraak te maken voor het volgende consult, kreeg ik opeens 2 weken bericht: ''vanwege ziekte en drukke agenda worden alle studenten die ik begeleid overgenomen door iemand anders''. Lekker als je bezig bent met afronden van je scriptie, ik ben de afgelopen twee weken dus weer helemaal mijn nieuwe begeleider uit aan het leggen hoe mijn rapport in elkaar steekt..

Lullig.. Mijn begeleider woont in Schotland. srs. Enige communicatiemiddelen zijn e-mail en skype. ??? Ahja, ik heb 'nog' geen haast, ik heb de komende dagen toch tentamens, ik zal dan toch niet aan mijn scriptie werken. Maar goed, ik zal hem alsnog even mailen.

Aha, dat is ook vrij apart inderdaad. Email gaat altijd fout op een of andere manier. Opnieuw proberen te emailen of via Skype iets proberen achter te laten dan maar. Nu heb ik dus een externe begeleider die eigenlijk helemaal niet verbonden is met de hogeschool. Op zich wel goede begeleider, maar hij is weer op een geheel ander niveau zeg maar en ook een heel andere kijk op mijn probleemstelling etc. Erg vermoeiend..

Aha, dat is ook vrij apart inderdaad. Email gaat altijd fout op een of andere manier. Opnieuw proberen te emailen of via Skype iets proberen achter te laten dan maar. Nu heb ik dus een externe begeleider die eigenlijk helemaal niet verbonden is met de hogeschool. Op zich wel goede begeleider, maar hij is weer op een geheel ander niveau zeg maar en ook een heel andere kijk op mijn probleemstelling etc. Erg vermoeiend..

Irritant inderdaad, njah, succes er mee!

Thnx jij ook man!

Ik wil echt mijn genen verbranden -_-
Buik - 25 mm
Tircep - 5mm
Borst -5 mm
Thigh - 8mm
Supraillac- 18mm

Die plz. Houd nog steeds een dikke pens.

Je bent nog maar net bezig toch? Gewoon lekker door blijven gaan.

Mwah, 5 maandjes nu?
Moet natuurlijk ook niet zeuren - is alleen gay dat van alles behalve m'n buik echt ziek veel weg is en m'n buik er maar zachtjes achteraan komt.

Also;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

Mwah, 5 maandjes nu?
Moet natuurlijk ook niet zeuren - is alleen gay dat van alles behalve m'n buik echt ziek veel weg is en m'n pens er maar zachtjes achteraan komt.

Also;

[Link niet meer beschikbaar]
Strong tijdsindicatie. Handig. Korte tijdspanne ook.

Mwah, 5 maandjes nu?
Moet natuurlijk ook niet zeuren - is alleen gay dat van alles behalve m'n buik echt ziek veel weg is en m'n pens er maar zachtjes achteraan komt.

Also;

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is het verschil tussen je pens en je buik? Dafuq

IK zit aan de karnemelk , ook lekker..........

Inet gaat zo traag als dikke stront door een trechter
Moet nog meer dan een uur werken
Heb honger
Morgen naar de dokter
Ben moe
Geen uitzicht behalve een muur, nog een muur, een raam dat uitkijkt op nog een muur..
Wat een k*t dag.

De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met muren en een dokter.

De kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met muren en een dokter.

Wat let die kindertjes in Afrika om doktertje te spelen? En als ik als kind zandkastelen kan bouwen kunnen de ouders van die kinderen vast muren bouwen van koeienpoep en stro/takken.
Altijd dat gejank om die kinderen, de populatie daar groeit alleen dus volgens mij hebben ze het heel niet zo slecht! :mad:

Wat let die kindertjes in Afrika om doktertje te spelen? En als ik als kind zandkastelen kan bouwen kunnen de ouders van die kinderen vast muren bouwen van koeienpoep en stro/takken.
Altijd dat gejank om die kinderen, de populatie daar groeit alleen dus volgens mij hebben ze het heel niet zo slecht! :mad:

Wat heb je met poep vandaag man?

Misschien kun je ff op je motor stappen en zakjes diarree bij ragende busjesbestuurders naar binnen gooien?

Sinds ik de bakbanaan van gister vanmiddag heb opgegeten heb ik al 4x lopen spuiten. Dacht dat banaan opstoppend hoort te werken? :S
Komt opzich niet slecht uit want ik moest toch mn boterhammenzakjes voorraad bij vullen, straks even kijken of ik zo'n ragende busjesbestuurder tegen komen onderweg.
Beentraining gaat em alleen niet worden vandaag wil ik een schone onderbroek houden :(

School, alleen maar hoofdpijn

Dat ik geen directe link kan vinden naar de PDF; Essential Cell Biology

Enkel een torrent maar ik ga hier op het werk geen torrents gaan binnenhalen..

Terug
Naar boven