XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Is k*t, moet ik weer op facebook vragen of mensen hun nummer kunnen geven etc.

Hoop dat ik aankoopbon nog ergens vind om gebruik te maken van de nokia garantie, die connector voor opladen enzo zit los. goedkope zooi nokia
Volgende keer syncen met iets (gmail, comp, etc.)

Volgende keer syncen met iets (gmail, comp, etc.)

nah connector was laaste weken al verrot, als ik op pc wou aansluiten dan ging mijn pc spontaan uit omdat mijn telefoon kortsluiting veroorzaakte.

nokia not even once

Nokia-DisconnectingPeople.jpg

hoere nokia heeft geen contacten op simkaart opgeslagen terwijl ik toch echt bij instelling had aangeven om dat te doen. Ben nu dus alles kwijt :fuu: :mad:

Beter sla je 1x in de zoveel tijd je nummers van je sim op op een oude telefoon. Dan heb je altijd een backup.

maandag.

Ingebroken in auto, ter***lijers!!!

Verdomme nog steeds mijn bestelling in het sorteercentrum. Zou om half 11 al afgeleverd moeten zijn.

Je kan rechtsboven als je op ''Sprache Wechseln'' klikt gewoon de taal naar Engels veranderen :o

groetjes, Ray(man)

Dat werkt niet , maar ik zie al wat meer dan ik gisteren zag :o

Maandag eind van de (werk)dag, dus ff geduld hebben ja :P

Inet gaat zo traag als dikke stront door een trechter
Moet nog meer dan een uur werken
Heb honger
Morgen naar de dokter
Ben moe
Geen uitzicht behalve een muur, nog een muur, een raam dat uitkijkt op nog een muur..
Wat een k*t dag.

Ik kreeg een mail van mijn scriptiebegeleider: morgen ontvang je mijn feedback.

Dat was een week geleden..

Grapjassen die begeleiders. Ik probeerde al sinds april een afspraak te maken voor het volgende consult, kreeg ik opeens 2 weken bericht: ''vanwege ziekte en drukke agenda worden alle studenten die ik begeleid overgenomen door iemand anders''. Lekker als je bezig bent met afronden van je scriptie, ik ben de afgelopen twee weken dus weer helemaal mijn nieuwe begeleider uit aan het leggen hoe mijn rapport in elkaar steekt..

Terug
Naar boven