AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Brak, last van de maag..

lui achter de bar gisteren konden echt niet tappen.. Deze glazen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dan kwam het schuim tot net iets onder de verbreding. Betaal je dan 2,50 voor :roflol:.

3 opties die me wat lijken:
- peanutsplace
- universe drunen (alhoewel ik niet weet hoe die er nu bij staat, vroeger redelijk hardcore)
- huge homegym in Elshout (bij een boer achterop het land, in schuur, voornamelijk roestig spul, maar wel het goede spul)
Die homegym klinkt goed in me oren, DieHard stuff :cool:

Die homegym klinkt goed in me oren, DieHard stuff :cool:

Overweeg ik ook serieus, eigenlijk eerste keuze. Ten eerste kerels die ik ken. Ten tweede ongeveer 1 scheet van mijn werk vandaan. Dus nog eerder thuis na training, zou rond 10 over 5 al aan het trainen kunnen zijn, i-de-aal !

Pak kip uit koelkast zitten er allemaal ranzige stukjes aan, denk wel 100 gram aan pezen, aders, bloedvaten enz er af gesneden.

Prima als je 5 euro per kilo betaald maar 12 euro per kilo kip mag je toch ook wel kip verwachten en geen ransige stukjes :o
12 euro per kilo? Was het niet gewoon een fazant?

Klote sommen van school waar ik niet uitkom:(

Nee slager is gewoon vrij prijzig.

Maar goed, je steunt de lokale economie en dieren krijgen een beter leven. Alleen wil ik wel een schoon stukje kip wat ik direct in de pan kan fl*kkeren :o

Voor schone stukjes moet je van die el cheapo kip bij de lidl halen, diepvrieskip dat in zakken van een kilo zit :roflol: Verder geen werk aan, twijfel alleen over de kwaliteit lol

Dat die k*tgym veel te vroeg dicht gaat in het weekend.:fuu:

Pff jezus wat ben ik boos

Trainen en nachten doorhalen gaat gewoon niet samen. Het enige wat nu niet zeer doet is ademen. GODSAMME

Gelukkig wel, daarom zie ik er ook uit als een 18-jarige.

Jij hebt het minder getroffen wat dat betreft. Dat dere phag-genetics.

:fa:

Met elke post dat je hier maakt vind ik je steeds meer zieliger :roflol:
Overtreffende trap van MissNuke zelfs

Terug
Naar boven