Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oh, ik help wel.

De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.
Je geheimen zijn veilig bij mij hoor;)
Want niemand geloofd toch nog een reet van wat ik zeg na alle onzin die ik uitkraam :roflol:

Volgens mij weet iedereen al dat je butthurt bent omdat ik je niet moet. Iedereen weet ook dat je een zielig excuus voor een jongetje bent die zijn tijd op internet verdoet met liegen, roddelen als een tienermeisje en het tot vervelens toe wk-en van meisjes, vrouwen en alles wat ademt.

Je moet de boel niet omdraaien, little b*ch.
:roflol: true story

Alhoewel ik me kan terugvinden in dat WKen.
Lijkt me niet echt goed :sad:

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 19:00 ----------

Denk je dat ik retarded ben en op m'n LinkedIn -buiten jou om- geen mensen zie verschijnen die ik vrij makkelijk kan linken aan DBB?
:wave:

is dit het "mijn dag is verpest dus ik ga op andere bashen" café?

OT: dit weekend door 2 broeken gescheurd
Yup en dan je mening delen mag weer niet :rolleyes: terwijl ZIJ niet anders doet........
na ja dan niet, lets go ON!!!!!!!!!

nog steeds the intenernetje ......

Hey Marcel hoe kreeg jij missneke zo gek ?

Leeft MissCute eigenlijk nog?

Hey Marcel hoe kreeg jij missneke zo gek ?

Dat weet alleen Xyzyx...

Leeft MissCute eigenlijk nog?

Gisteravond nog wel.

Zeggen dat zij zijn derde been nooit zou krijgen

Jonge je zou het niet verder vertellen.:mad:

Van wie denk je dat ze dat kind heeft...

Not even once...

Aa dan weet ik ook genoeg :D

Dinsdag 150*14 rack lift, ga ik vandaag door mijn rug bij een single met 180... Geez....
Also: in totaal 234 km gelopen in Mei zonder pijn in mijn kuiten, gisteren 10 Km gelopen en vandaag een partij stijve kuiten ... ?

Oh, ik help wel.

De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.

Je beseft hopelijk wel dat je nu ook over Skyblazer roddelt, wat jou in principe net zo erg maakt als hij.

mensen denken dat er iets scheelt met mij en mij in een gesticht willen steken :(

Terug
Naar boven