AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Met elke post dat je hier maakt vind ik je steeds meer zieliger :roflol:
Overtreffende trap van MissNuke zelfs

Volgens mij weet iedereen al dat je butthurt bent omdat ik je niet moet. Iedereen weet ook dat je een zielig excuus voor een jongetje bent die zijn tijd op internet verdoet met liegen, roddelen als een tienermeisje en het tot vervelens toe wk-en van meisjes, vrouwen en alles wat ademt.

Je moet de boel niet omdraaien, little b*ch.

Volgens mij weet iedereen al dat je butthurt bent omdat ik je niet moet. Iedereen weet ook dat je een zielig excuus voor een jongetje bent die zijn tijd op internet verdoet met liegen, roddelen als een tienermeisje en het tot vervelens toe wk-en van meisjes, vrouwen en alles wat ademt.

Je moet de boel niet omdraaien, little b*ch.

Dit bedoel ik dus :roflol:

Beetje zon, en gelijk die verwende klere kinderen die niets anders kunnen doen dan gillen, krijsen en janken om hun zin te krijgen.

Hallo koppijn

Laatst bewerkt:
Zo dat was weer een uur geen internet , k*tzooi..........

Beetje zon, en gelijk die verwende klere kinderen die niets anders kunnen doen dan gillen, krijsen en janken om hun zin te krijgen.

Hallo dag koppijn

:roflol:

Hier worden kinderen naar binnen gestuurd als ze kabaal maken. Gelukkig is t speeltuintje ook half gesloopt waardoor alle kinderen waarvan de ouders geen speelgoed kunnen betalen (het soort kind wat veel kabaal maakt) naar andere speeltuin gaat.

:roflol:

Hier worden kinderen naar binnen gestuurd als ze kabaal maken. Gelukkig is t speeltuintje ook half gesloopt waardoor alle kinderen waarvan de ouders geen speelgoed kunnen betalen (het soort kind wat veel kabaal maakt) naar andere speeltuin gaat.
Jaloers :(

Fuuu zit bij schoonouders, fmlllll wil naar huis

Oh, ik help wel.

De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.

Oh, ik help wel.

De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.

Hmm GetXXL is halve forum tegenwoordig :roflol:

Heb je al eens coïtus gehad, Skyblazer?

Heb je al eens coïtus gehad, Skyblazer?

35329585.jpg

Ik vind dit wel een beetje jammer van je, Sky.

is dit het "mijn dag is verpest dus ik ga op andere bashen" café?

OT: dit weekend door 2 broeken gescheurd

Terug
Naar boven