Gelukkig wel, daarom zie ik er ook uit als een 18-jarige.
Jij hebt het minder getroffen wat dat betreft. Dat dere phag-genetics.
Ben je ook net zo wild als een 18 jarige?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig wel, daarom zie ik er ook uit als een 18-jarige.
Jij hebt het minder getroffen wat dat betreft. Dat dere phag-genetics.
Met elke post dat je hier maakt vind ik je steeds meer zieliger
Overtreffende trap van MissNuke zelfs
Volgens mij weet iedereen al dat je butthurt bent omdat ik je niet moet. Iedereen weet ook dat je een zielig excuus voor een jongetje bent die zijn tijd op internet verdoet met liegen, roddelen als een tienermeisje en het tot vervelens toe wk-en van meisjes, vrouwen en alles wat ademt.
Je moet de boel niet omdraaien, little b*ch.

Beetje zon, en gelijk die verwende klere kinderen die niets anders kunnen doen dan gillen, krijsen en janken om hun zin te krijgen.
Hallo dag koppijn

Jaloers
Hier worden kinderen naar binnen gestuurd als ze kabaal maken. Gelukkig is t speeltuintje ook half gesloopt waardoor alle kinderen waarvan de ouders geen speelgoed kunnen betalen (het soort kind wat veel kabaal maakt) naar andere speeltuin gaat.

Met elke post dat je hier maakt vind ik je steeds meer zieliger
Overtreffende trap van MissNuke zelfs
Toch wel een frappante post, naar aanleiding van je ''Sjors26 fanclub'' sig van 2 weken geleden. Zeg, wie is je nieuwe prooi?
Oh, ik help wel.
De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.

Denk je dat ik retarded ben en op m'n LinkedIn -buiten jou om- geen mensen zie verschijnen die ik vrij makkelijk kan linken aan DBB?
Denk je dat ik retarded ben en op m'n LinkedIn geen mensen zie verschijnen die ik vrij makkelijk kan linken aan DBB?