MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mn moeder vertelde me dit zonet: ''ik ben blij dat je weer een stuk magerder bent geworden''
cutten. not even once.

mn moeder vertelde me dit zonet: ''ik ben blij dat je weer een stuk magerder bent geworden''
cutten. not even once.

>"mam je hoeft de komende tijd niet zoveel havermout meer te halen aangezien ik wat ga afvallen" (cutten)
<"waarom? je bent al zo mager."

nee ze vond me eerst zo'n ''afgrijselijk gespierd monster'' worden, ik was toen net 80 kg. ik ben nu 81 kg op +-12% en ik voel me ecto as phuck. ik ga weer bulken denk ik, ik heb toch buikspieren die nog platter zijn dan de t**ten van angelina :(
too soon?
sorry..

>"mam je hoeft de komende tijd niet zoveel havermout meer te halen aangezien ik wat ga afvallen" (cutten)
<"waarom? je bent al zo mager."
"Arnodsi, jij bent de laatste tijd precies zoveel bijgekomen?"
'Hoeze bijgekomen? Ik ben 10kg afgevallen!'

tren hard, eat clen

Not srs
Ik kreeg wel de opmerking van mijn moeder dat mijn nek minder dik lijkt :roflol:

mijn nek is zo dik dat mensen tegen me zeggen dat ik op een dinosaurus lijk
srs

nee ze vond me eerst zo'n ''afgrijselijk gespierd monster'' worden, ik was toen net 80 kg. ik ben nu 81 kg op +-12% en ik voel me ecto as phuck. ik ga weer bulken denk ik, ik heb toch buikspieren die nog platter zijn dan de t**ten van angelina :(
too soon?
sorry..

moet je nagaan dat ik 92kg ben

"Arnodsi, jij bent de laatste tijd precies zoveel bijgekomen?"
'Hoeze bijgekomen? Ik ben 10kg afgevallen!'

tren hard, eat clen

Not srs
Ik kreeg wel de opmerking van mijn moeder dat mijn nek minder dik lijkt :roflol:
En dat voor iemand van 't Stad. :o

Oh, ik help wel.

De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.

'prooi'? :roflol:
'ontboezemingen'? :hahaha:

Enneh... wat precies zou moeten zijn gesneuveld? :roflol:

Sister, je laat me wel klinken als een stuntelig schoolmeisje zo! :p

Ga binnenkort een avondje wat met mij drinken, vertel ik je het hele verhaal. :D En jij hebt volgens mij ook een verhaal waar ik een paar wijntjes (of cocktails) voor over heb! ;)

pfff het weekend is te snel gegaan :( en de kilo's zijn er te snel bij gekomen :O

• Like
Waarderingen: mat
Ben blij dat ik op m'n werk zit, eindelijk wat afleiding :roflol:

Terug
Naar boven