Shit, heb blijkbaar wat gemist
Karma voor cliffs, waar ben je xyxyxyzyzy?
Ik had t al gezegd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit, heb blijkbaar wat gemist
Karma voor cliffs, waar ben je xyxyxyzyzy?

Haha, goeie mams.mn moeder vertelde me dit zonet: ''ik ben blij dat je weer een stuk magerder bent geworden''
cutten. not even once.
mn moeder vertelde me dit zonet: ''ik ben blij dat je weer een stuk magerder bent geworden''
cutten. not even once.
"Arnodsi, jij bent de laatste tijd precies zoveel bijgekomen?">"mam je hoeft de komende tijd niet zoveel havermout meer te halen aangezien ik wat ga afvallen" (cutten)
<"waarom? je bent al zo mager."

nee ze vond me eerst zo'n ''afgrijselijk gespierd monster'' worden, ik was toen net 80 kg. ik ben nu 81 kg op +-12% en ik voel me ecto as phuck. ik ga weer bulken denk ik, ik heb toch buikspieren die nog platter zijn dan de t**ten van angelina
too soon?sorry..
En dat voor iemand van 't Stad."Arnodsi, jij bent de laatste tijd precies zoveel bijgekomen?"
'Hoeze bijgekomen? Ik ben 10kg afgevallen!'
tren hard, eat clen
Not srs
Ik kreeg wel de opmerking van mijn moeder dat mijn nek minder dik lijkt![]()

Reported wegens fake stats!!!
Wat moest ik dan anders zeggen?

Oh, ik help wel.
De meest recente was Poison ( vorige week ), maar ook dat is helaas gesneuveld omdat Skyblazer zo vriendelijk was om haar zeer vertrouwelijke ontboezemingen met het halve forum te delen.
Hij is gewoon niet zo goed op communicatie.

En jij hebt volgens mij ook een verhaal waar ik een paar wijntjes (of cocktails) voor over heb! 
pfff het weekend is te snel gegaanen de kilo's zijn er te snel bij gekomen :O

pfff het weekend is te snel gegaanen de kilo's zijn er te snel bij gekomen :O

true story.
doordeweeks extreem goed eten en op je voeding letten, en in het weekend gaat het altijd fout bij mij![]()
Ipv fout zo je het ook kunnen omschrijven als beter, dat klinkt een stuk minder negatief.

verkeerde been uit bed gestapt?