XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Jonge kraai die bijna in mijn bed valt omdat ik altijd met de ramen wagenwijd open slaap.
Fijn zon buurvrouw die jonge kraaiennesten voorkomen maar zielig vindt..

Gisteren nog even wat side bends voor het eerst erbij gepakt. --> spierpijn
Waarom die eigenlijk? Ik snap die oefening nooit zo, zeker niet voor vrouwen. Maar misschien dat er iets anders achter zit? :)

Fijne vakantie!

Waarom die eigenlijk? Ik snap die oefening nooit zo, zeker niet voor vrouwen. Maar misschien dat er iets anders achter zit? :)

Fijne vakantie!
Ik zie al die vrouwen daar dat altijd doen. dus dacht probeer het even. maar na 2 sets had ik echt zoiets van nee.. dit is geen oefening voor mij. :D maar ja.. toch even nieuwsgierig waarom iedereen daar dat doet he...:rolleyes:

Dank je. :)

Zondag een aangepaste beentraining gedaan. --> nu spierpijn.
Gisteren nog even wat side bends voor het eerst erbij gepakt. --> spierpijn

en met een paar uur het vliegtuig in... das niet echt een lekkere combi....:(
Maar ja.. je moet er wat voor overhebben he. :rolleyes:

Neem een sjaal mee! Die k*t airco in die vliegtuigen krijg ik altijd een stijve euh nek van :o

Waar gaat de vlucht naartoe? Mag ik mee? :D

Neem een sjaal mee! Die k*t airco in die vliegtuigen krijg ik altijd een stijve euh nek van :o

Waar gaat de vlucht naartoe? Mag ik mee? :D
Sjaal en handschoenen gaan hoe dan ook mee. :rolleyes: is wel nodig op bestemming.
We gaan naar Ijsland! en had dat eerder gezegd.. door een ongeluk gaan 2 mensen niet mee... dan had je hun plekkies over kunnen nemen ;)

Het is nu wachten.. zo even brood smeren en 11:00 taxi... 14:00 vliegen.. en 15:00 op bestemming. :D

Vet, ijsland :D :D :D Hoe gaaf is dat!!!
Wacht uuuuhhh ijsland is groen, en groenland is ijs toch? Of heb ik een fout beeld?

Ik zie al die vrouwen daar dat altijd doen. dus dacht probeer het even. maar na 2 sets had ik echt zoiets van nee.. dit is geen oefening voor mij. :D maar ja.. toch even nieuwsgierig waarom iedereen daar dat doet he...:rolleyes:

Dank je. :)
Ja maar ik bedoel niet dat het gelijk een foute oefening is ofzo hoor, ik zou hem zelf alleen niet snel doen. Ik ben altijd te bang dat zon oefening ten koste gaat van de taille. Die schuine pak je in mijn ogen al genoeg met oefeningen zoals squatten, bepaalde gewone buikspieroefeningen, ect. Ik was gewoon benieuwd, maar ik snap m :)

DBB was hier 10min niet beschikbaar, alle andere sites wel.. Zat dus met gevolg als een mong**l Refresh te spammen..

Vet, ijsland :D :D :D Hoe gaaf is dat!!!
Wacht uuuuhhh ijsland is groen, en groenland is ijs toch? Of heb ik een fout beeld?

Ja maar ik bedoel niet dat het gelijk een foute oefening is ofzo hoor, ik zou hem zelf alleen niet snel doen. Ik ben altijd te bang dat zon oefening ten koste gaat van de taille. Die schuine pak je in mijn ogen al genoeg met oefeningen zoals squatten, bepaalde gewone buikspieroefeningen, ect. Ik was gewoon benieuwd, maar ik snap m :)
IJsland is niet groenland.... maar wel super natuur! gletsjers, varen op ijsmeren, walvistocht, watervallen, vulkanen en geisers en meer.. Ik ben erg koud aangelegd maar dit wil ik gewoon niet missen! Dus skijack mee en sjaal en handschoenen en een oorband. Want de wind kan soms wel tot windkracht 8 zijn en ja.. regekleding. want het is elke dag wel een paar buien. Maar toch... heb er zin in!
wel jammer dat mijn schoonouders niet mee kunnen... maar goed. ze stonden erop dat wij alsnog zouden gaan.

Tja... die oefening. Het is niets voor mij. Ik doe al situps en V-crunch. en inderdaad squat... dus die komt er echt niet meer in. :D

Gaaf gaaf gaaf, veel plezier!

grr wat een k*tschool heb ik toch.

wil deze week me eindproject af hebben zodat ik vrijdag me eindexamen kan aanvragen. klopt geen zak van de opdrachten die ik moet maken, en ze leveren de verkeerde documenten aan me (krijg formulieren voor een voltijd student / stagair terwijl ik een deeltijd student ben). vervolgens zeggen ze ja moet je het zelf maar een beetje aanpassen ik heb geen andere.

opdrachten waar geen zak van klopt:

- maak een taakverdeling, terwijl ik het project individueel moet uitvoeren
-zet een helpdesk op, deze is allang aanwezig op elk IT bedrijf, compleet nutteloos dus om er een op te zetten als het al bestaat.
- Implementeer een servicedesk in de helpdesk, dit bestaat ook allang.
- maak een knowledgebase, deze is ook allang aanwezig.
- maak procedures voor medewerkers, b*ch please deze zijn er ook allang

echt wat een graf school :mad:

wil deze week me eindproject af hebben zodat ik vrijdag me eindexamen kan aanvragen. klopt geen zak van de opdrachten die ik moet maken, en ze leveren de verkeerde documenten aan me (krijg formulieren voor een voltijd student / stagair terwijl ik een deeltijd student ben). vervolgens zeggen ze ja moet je het zelf maar een beetje aanpassen ik heb geen andere.

-zet een helpdesk op, deze is allang aanwezig op elk IT bedrijf, compleet nutteloos dus om er een op te zetten als het al bestaat.

Wat zeggen ze als je dat aangeeft dan ?

Is toch geen probleem, dat die opties er zijn is imo alleen een voordeel voor jou. Vraag gewoon aan je mentor of je ook een fictieve omgeving mag beschrijven aangezien alles al ingedeeld is op je leerbedrijf. Kun je de omgeving op je werk als basis gebruiken en veel dingen afkijken hiervan.

Is toch geen probleem, dat die opties er zijn is imo alleen een voordeel voor jou. Vraag gewoon aan je mentor of je ook een fictieve omgeving mag beschrijven aangezien alles al ingedeeld is op je leerbedrijf. Kun je de omgeving op je werk als basis gebruiken en veel dingen afkijken hiervan.

nope, mag geen fictieve omgeving doen. zodra ik ergens vragen over heb weten ze zelf ook niet hoe ze het uit moeten leggen. mijn begeleider zei van de week nadat ik meerdere vragen had gesteld waar die geen antwoord op kon geven: ja je moet niet naar de opdrachten kijken, we zijn veel meer geintresseerd in wat je te vertellen hebt

Koppijn, keelpijn en stront verkouden.

Pff, zag net dat de bovenste scharnierpin omhoog was getikt bij de achterdeur, zitten wel dievenklauwen maar alsnog een k*t idee.

nope, mag geen fictieve omgeving doen. zodra ik ergens vragen over heb weten ze zelf ook niet hoe ze het uit moeten leggen. mijn begeleider zei van de week nadat ik meerdere vragen had gesteld waar die geen antwoord op kon geven: ja je moet niet naar de opdrachten kijken, we zijn veel meer geintresseerd in wat je te vertellen hebt

Lol, als je niet naar de opdrachten moet kijken en ze meer geïnteresseerd zijn in wat je kan vertellen/erover kan uitleggen is een fictieve omgeving toch juist de oplossing :roflol:

Zo naar de kapper.
Op een boze moeder het engste wat er in de wereld is.

Terug
Naar boven